Cyberbezpieczeństwo w urzędzie w 2024 r.
- Zrozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa i zagrożeń bezpieczeństwa
- Co to jest informacja i dlaczego należy ją chronić?
- Poufność; integralność; dostępność; wpływ zagrożenia i ryzyka;
- Zasada najmniejszego przywileju; Inżynieria społeczna; analiza powierzchni ataku; modelowanie zagrożeń
- Zrozumienie bezpieczeństwa fizycznego
- Bezpieczeństwo obiektu;
- bezpieczeństwo komputera;
- wymienne urządzenia i dyski;
- kontrola dostępu;
- bezpieczeństwo urządzeń mobilnych;
- keyloggery
- Zrozumienie bezpieczeństwa w Internecie
- Ustawienia bezpieczeństwa przeglądarki;
- bezpieczne strony internetowe
- Szyfrowanie i podpisywanie poczty mail oraz inne zastosowania; wirtualna sieć prywatna (VPN);
- klucz publiczny / klucz prywatny;
- algorytmy szyfrowania; właściwości certyfikatu;
- usługi certyfikujące;
- Infrastruktura PKI / usługi certyfikacyjne;
- tokeny sprzętowe, ograniczenie urządzeń, aby uruchamiały tylko zaufane aplikacje
- Zrozumienie ochrony poczty elektronicznej
- Antyspam, oprogramowanie antywirusowe, spoofing, phishing i pharming;
- ochrona klienta a ochrona serwera; Rekordy Sender Policy Framework (SPF);
- Rekordy PTR
- Krajobraz cyberbezpieczeństwa
- Stan cyberbezpieczeństwa w roku 2024
- Raporty NIK
- Raporty CERT Polska
- Raporty CSIRT NASK
- Główne zagrożenia
- Metody ataków
- Jak się chronić?
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
- omówienie systemu zarządzania bezpieczeństwem w organizacji na podstawie m.in. polskich norm
- System Zarządzania Bezpieczeństwem informacji (SZBI)
- identyfikacja ryzyk związanych z prywatnością i ich konsekwencje prawne
- zasady szacowania ryzyka i ocena wpływu zastosowania określonych rozwiązań w zakresie
- skuteczności zarządzania bezpieczeństwem
- jak rozumieć i stosować podejście oparte na ryzyku – praktyczne wypełnienie szablonu
- Analizy Ryzyka
- zarządzanie cyklem życia danych osobowych
- Omówienie wymagań normy ISO 27001
- wytyczne normy ISO 27002:2017 jako wykaz dobrych praktyk z zakresu bezpieczeństwa danych i informacji
- kontrola dostępu,
- kryptografia,
- bezpieczeństwo fizyczne,
- bezpieczna eksploatacja, w tym kopie zapasowe,
- bezpieczeństwo komunikacji,
- pozyskiwanie, rozwój i utrzymywanie systemów,
- zarządzanie incydentami bezpieczeństwa danych i informacji,
- zarządzanie ciągłością działania,
- zgodność z przepisami prawa.
- rola, zadania i uprawnienia Data Security Officer;
- auditowanie systemów bezpieczeństwa danych i informacji.
- Stan cyberbezpieczeństwa w roku 2024
Cena i Faktura
Cena: 399zł + 23% VAT za uczestnika
Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.
Cena zawiera
- Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia
Faktura
- Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
- Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.
Proces organizacji szkolenia
- Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
- Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
- Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
- dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
- wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
- Po szkoleniu zostaje wysyłana:
- faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
- certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.
Certyfikat uczestnictwa zawiera:
- Ilość godzin szkolenia
- Imię i nazwisko uczestnika
- Datę szkolenia
- Temat szkolenia
- Numer certyfikatu

Paweł Przybylak
Ciekawe szkolenie, prowadzący z elastycznym podejściem do zakresu przedstawianych materiałów. Bardzo łatwa interakcja i otwartość na zadawane pytania. Otrzymaliśmy sporo ciekawych podpowiedzi na temat narzędzi z których warto korzystać. Zdecydowani polecam!
Waldemar Chruściel
Wykładowca bardzo OK, webinar spełnił moje oczekiwania.
Dorota Skotnicka
Szanowni Państwo, wbrew pozorom nieczęsto można spotkać wykładowcę z prawdziwego zdarzenia, dysponującego ogromną wiedzą, zarówno teoretyczną, jak i praktyczną. Pan Adam Parysz w sposób perfekcyjny przedstawił nam omawiane kwestie dot. e-doręczeń. Wykład był prowadzony w sposób bardzo przejrzysty, rzetelny i co najważniejsze responsywny. Nieczęsto się zdarza, że wykładowcy udzielają odpowiedzi na zadawane w trakcie szkolenia pytania, zazwyczaj pozostawiając je na koniec spotkania (a słuchacze zapominają o co chcieli zapytać). W tym przypadku niesamowita podzielność uwagi i otwartość Pana Adama Parysza na naszą żądzę wiedzy, pozwoliła nam uzyskać odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania. Raz jeszcze serdecznie dziękuję za rewelacyjne szkolenie. Łączę wyrazy szacunku Dorota Skotnicka
Anna Bońkowska
Bardzo fajne szkolenie, rzeczowe i prowadzone przystępnym językiem.
Marzena Hag
Bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie
Marta Mąsior
Świetnie przeprowadzone szkolenie. Prowadzący Pan Adam odpowiadał na wszystkie zadane pytania. Był kompetentny i wykazywał się dużą wiedzą w tej dziedzinie. Szkolenie obejmowało część teoretyczną i co najważniejsze część praktyczną, na której każdy uczestnik mógł naocznie zobaczyć jak poruszać się w systemie e-doręczeń. Dodatkowym atutem jest to, że każdy z uczestników otrzymał materiały dydaktyczne. Podsumowując, polecam to szkolenie.
Justyna Miklaszewska
Zgodność z oczekiwaniami: Szkolenie w dużej mierze dostarczyło informacji i umiejętności, których się spodziewałam. Jakość treści: Treści szkolenia aktualna, trafna i przydatna. Materiał był dobrze zorganizowany i przekazywany w sposób zrozumiały. Umiejętności prowadzącego: Prowadzący miał odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Potrafił przekazać materiał w przystępny sposób i odpowiednio reagował na pytania, wątpliwości i reakcje uczestników. Efektywność metody nauczania: Metody nauczania: wykład - bardzo dobry - wysoka kultura słowa, jasny przekaz mimo niedyspozycji głosowej, dyskusje - nie wystąpiły, studia przypadków - dość sprawnie omawiane, pozostaje niedosyt co do wszystkich możliwości ChatGPT - szczególnie Grafika, analiza danych, programowanie botów, film). Prowadzący wspierał proces uczenia się i przyswajania wiedzy. Interakcja uczestników: Nie wystąpiły. Środowisko szkoleniowe: Szkolenie odbyło się w formie online. Prowadzący stworzył bardzo dobrą przyjazną atmosferę. Prezentował otwartą postawę. Dostępność materiałów dodatkowych: Udostępniono materiały szkoleniowe. Ocena końcowa: Szkolenie jest wartością dodaną w moim rozwoju w zakresie AI. Czuję, że zdobyłam nowe umiejętności i wiedzę, która będzie mi pomocna w pracy i życiu codziennym.
Elżbieta Wolska
Super szkolenie, już wcześniej miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Pana Adama i tak jak wtedy, tak i tym razem oceniam na 5 .
Dorota Nowak
Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Przeprowadzone było profesjonalnie. Prowadzący na bieżąco odpowiadał na zadawane przez uczestników pytania. Odpowiedzi były wyczerpujące. Daję 5/5 dla mgr Adama Parysza. Na pewno skorzystam jeszcze ze szkolenia przeprowadzanego przez Pana Parysza.
Anna Ludwikowska-Wierzchowiec
Szkolenie przeprowadzone przez pana Adama Parysza było świetnie przygotowane pod względem merytorycznym. Prowadzący bardzo dobrze przygotowany, cierpliwy, szczegółowo odpowiadał na wszystkie pojawiające się pytania. Bardzo dużo wiedzy, praktycznych porad.
Magdalena Kowal
Szkolenie prowadzone przez Pana Adama było bardzo owocne, ciekawe, odpowiadał na wszystkie nurtujące pytania co ułatwiało zrozumieć nowe pojęcia. Jego zaangażowanie udzielało się wszystkim uczestnikom grupy co sprawiło, że całe spotkanie minęło bardzo szybko. W przyszłości jeśli będzie możliwość z chęcią skorzystam z ponownego szkolenia prowadzonego przez Pana Adama.
Beata Adamek
Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny .
Joanna Rybak
Bardzo pomocne, merytoryczne szkolenie. Rozwiało wiele niejasności.
sylwia
Ocena 6!
Anna
Konkretnie, temat omówiony dobrze, troszkę mało "czystej" praktyki. Dziekuję

12000+
Przeszkolonych
Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.
Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!
Data i godzina szkolenia
- Online
- 30 października 2024 r.
- 10:00 - 14:00
Co oferujemy?
- Płatność do 14 dni po szkoleniu
- Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
- Dostęp do szkolenia online
- 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
- Profesjonalnie przygotowane szkolenie
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Autorskie materiały szkoleniowe
Zapisz się i bądź na bieżąco
Wypełnij formularz, aby być na bieżąco z nowościami z zakresu interesującej Cię branży.