Dofinansowanie do okularów i wyposażenie stanowiska pracy przy monitorze ekranowym - nowe obowiązki pracodawcy.

  1. Nowa treść rozporządzenia i konieczność dostosowania przepisów wewnątrzzakładowych
    1. Co się zmieniło i od kiedy?
    2. Kogo dotyczą przepisy w zakresie nowego wyposażenia stanowiska pracy?
    3. Kiedy pracownikowi przysługuje refundacja okularów lub szkieł kontaktowych i czy jest to obowiązek pracodawcy?
    4. Ile czasu ma pracodawca na wprowadzenie zmian?
    5. Konsekwencja niewprowadzenia zmian od 17.11.2023r.
  2. Obowiązkowe konsultacje z przedstawicielami pracowników przed rozpoczęciem prac związanych z wprowadzeniem zmian zakładzie.
    1. Jak przeprowadzić obowiązkowe konsultacje z pracownikami?
    2. Obowiązkowa dokumentacja potwierdzająca przeprowadzenie konsultacji,
    3. Konsekwencje braku konsultacji
  3. Prawidłowa treść zarządzeń i wniosków obowiązujących w zakładzie
    1. Zasady dofinansowań okularów lub szkieł,
    2. Tworzenie procedur wewnątrzzakładowych regulujących finansowanie i dofinansowanie okularów lub szkieł kontaktowych,
    3. Wnioski o dofinansowanie oraz procedury ich akceptacji,
    4. Dokumentacja związana z wnioskami o doposażenie stanowiska pracy, akceptacje i potwierdzanie czasu pracy,
    5. Wnioski pracowników o podnóżek i uchwyt na dokumenty,
    6. Dodatkowy monitor, klawiatura i mysz – obowiązek czy dobrowolność?
    7. Zarządzenia/regulaminy w zakładzie – przykłady zapisów.
  4. Praca na laptopie lub tablecie a obowiązki pracodawcy.
    1. Dlaczego nie dla wszystkich urządzeń mają zastosowanie przepisy rozporządzenia?
    2. Różnica między systemami przenośnymi nieprzeznaczonymi a przeznaczonymi do użytkowania na danym stanowisku pracy.
  5. Praca zdalna - obowiązki pracodawcy.
    1. Zmiany w dokumentacji związanej z wykonywana pracą zdalną lub hybrydową,
    2. Nowe potwierdzenia zapoznania z oceną ryzyka oraz informacją zawierającej zasady bezpiecznego i higienicznego wykonywania pracy zdalnej,
    3. Konieczność doposażenia w monitor lub podkładkę pod laptopa – obowiązek czy dobrowolność,
    4. Kiedy krzesło i biurko od pracodawcy będą obowiązkowe
  6. Obowiązek przeprowadzenia oceny warunków pracy na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy.
    1. Co to jest i jak przeprowadzić?
    2. Lista kontrola ułatwiająca dokonanie oceny.
  7. Aktualne stanowiska PIP i MRPIPS.

Cena i Faktura

Cena: 399zł + 23% VAT za uczestnika

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

ANETA GRACZYK

DYREKTOR

Bardzo profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, ogromna wiedza i dobry przekaz. Treści zrozumiałe i łatwe do przyswojenia.

Aleksandra Schubert

Inspektor ds. kadr

Bardzo fajnie prowadzone szkolenie, wykładowczyni w sposób zrozumiały prowadziła szkolenie, posiadała ogromny zasób wiedzy, który umiała przekazać słuchaczowi.

Marika Mazurkiewicz

Polecam szkolenia Pani Marioli Niełacnej. Ogrom wiedzy przekazany w przystępny sposób. Podejście praktyka w dziedzinie prawa pracy pozwala słuchaczowi pogłębić swoją wiedzę i przełożyć ją na wykonywane obowiązki.

Anna Zawiła

kadrowa

Rzeczowa, kompetentna osoba.

avatar checked-mark

Mariola Niełacna

4.5 4 opinii

4556+
Przeszkolonych
448+
Szkoleń

Posiada ponad 20-letni staż pracy w Państwowej Inspekcji Pracy na stanowisku starszego inspektora pracy-specjalisty. Oskarżyciel publiczny z ramienia…
Posiada ponad 20-letni staż pracy w Państwowej Inspekcji Pracy na stanowisku starszego inspektora pracy-specjalisty. Oskarżyciel publiczny z ramienia PIP w postępowaniach sądowych. Udzielała porad prawnych w siedzibie Inspekcji Pracy oraz rozpatrywała skargi wnoszone do PIP na pracodawców, podczas prowadzenia czynności kontrolnych. Uzyskała specjalizację w zakresie postępowania w sprawach o wykroczenia związane z wykonywaniem pracy zarobkowej i legalnością zatrudnienia oraz przestępstwa przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową. Ukończyła studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Ochrony Danych Osobowych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada certyfikat „Personal data protection in administration and business – Data Protection Officer”. Od wielu lat specjalizuję się w praktycznych zagadnieniach prawa pracy. Jest autorką opracowań z zakresu prawa pracy kierowanych do pracowników działów personalnych, a także osób zarządzających. Od wielu lat specjalizuje się w praktycznych zagadnieniach prawa pracy m.in. jako doradca przedsiębiorców zarówno w bieżących sprawach kadrowo-płacowych jak i ugód i negocjacji pozasądowych. Łączy zagadnienia prawnej ochrony pracy i ochrony danych osobowych w przedsiębiorstwach. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu regulaminów i procedur wewnątrzzakładowych. Wykłada prawo pracy na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, prowadzi szkolenia zawodowe, współpracuje z kancelarią prawną w zakresie szkoleń i webinarów.
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.

Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!

Data i godzina szkolenia

  • Online
  • 13 marca 2024 r.
  • 10:00 - 14:00

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098