e-Doręczenia – ostateczny termin 1 stycznia 2025 r.- ostatnie miejsca
- Materiały dla każdego
- Checklista e-Doręczeń
- Zarządzenia dla JST
- Cenniki usług dodatkowych
- Harmonogram
- Wstęp – podstawowe informacje.
- Obowiązek prawny:
- Zmiany w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 569) z dnia 28 kwietnia 2022 r.
- Obowiązkowe stosowanie adresu do doręczeń elektronicznych i elektronicznej skrzynki doręczeń.
- Bazy adresów elektronicznych – w jaki sposób je stosować w 2024 roku?
- Ochrona danych osobowych przy użytkowaniu baz adresów elektronicznych w praktyce.
- Rodzaje podpisów i pieczęci elektronicznych oraz zasady funkcjonowania kont powiązanych z ePUAP.
- Nowe role i obowiązki oraz odpowiedzialność nadawcy korespondencji.
- Wdrożenie elektronicznego obrotu korespondencji po zmianach.
- Używanie elektronicznego obrotu korespondencji w praktyce.
- Niebezpieczeństwa w przypadku używania e-Doręczeń.
- e-Doręczenia a dokumentacja pracownicza w 2024 roku.
- Konsultacje z prelegentem.
- Szczegółowy plan szkolenia:
- Ustawa o doręczeniach elektronicznych – definicje.
- Podmiot publiczny,
- Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
- Operator wyznaczony,
- Publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
- Publiczna usługa hybrydowa,
- Przesłanki doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej, wyłączenia,
- Adres do doręczeń elektronicznych,
- Jakich rodzajów doręczeń nie obejmuje ustawa?
- Baza adresów elektronicznych – co to?
- Jakie skutki prawne wywołuje wpis do bazy
- Obowiązek posiadania przez podmiot publiczny adresu do doręczeń elektronicznych
- Jedna skrytka do doręczeń w miejsce dwóch
- Co z firmami i obywatelami?
- Zarządzanie skrzynką doręczeń
- Czy i jak można zrezygnować z rejestrowanego doręczenia elektronicznego
- Jakie są metody wpisu do bazy adresów elektronicznych
- Na jaki okres następuje wpis do bazy?
- Jakich rodzajów doręczeń nie obejmuje ustawa?
- Baza adresów elektronicznych – co to?
- Jakie skutki prawne wywołuje wpis do bazy
- Zmiany w e-Doręczeniach: większe załączniki
- Zmiany w e-Doręczeniach: dłuższy termin na odebranie wiadomości
- Zmiany w e-Doręczeniach: masowa wysyłka
- Zmiany w e-Doręczeniach: zmiana formy odbioru korespondencji
- Operator wyznaczony. Umowa. Opłaty.
- Kto pełni rolę operatora wyznaczonego?,
- Zawarcie umowy z operatorem wyznaczonym,
- Cennik operatora wyznaczonego,
- Odpowiedzialność operatora wyznaczonego.
- KPA a e-Doręczenia
- Art. 35 KPA,
- Art. 39 KPA,
- Zmiana terminu odbioru pisma przez osobę fizyczną,
- Decyzje o rygorze natychmiastowej wykonalności.
- Harmonogram wdrożenia e-doręczeń.
- Kiedy wchodzą do systemu poszczególne podmioty publiczne,
- Kiedy wchodzą do systemu poszczególne podmioty niepubliczne,
- Wyłączenia.
- Jak się przygotować do e-doręczeń?.
- Jakie warunki należy spełnić?,
- Wymogi techniczne i organizacyjne,
- Korzyści z wdrożenia e-Doręczeń.
- Założenie adresu do e-doręczeń. Konto testowe.
- Do czego jest potrzebny adres do powiadomień?,
- Dodawanie adresu powiadomień,
- Zmiana adresu powiadomień,
- Złożenie wniosku,
- Złożenie wniosku o dostęp do systemu testowego INT.
- Obsługa systemu
- Co nowego w edoręczeniach?
- Interfejs programu,
- Obsługa skrzynki do e-Doręczeń,
- Zarządzanie skrzynkami do e- Doręczeń,
- Odbieranie wiadomości,
- Odpowiedź na wiadomość,
- Sortowanie wiadomości,
- Przeszukiwanie skrzynki,
- Wysyłanie wiadomości,
- Dodawanie załączników,
- Podgląd wiadomości,
- Masowe wiadomości,
- Budowa adresu do e-Doręczeń,
- Wyszukiwanie adresata wiadomości,
- Zapisywanie kopii roboczej,
- Kopie robocze,
- Usuwanie wiadomości,
- Usługa powiązana: Kwalifikowana Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego – do czego służy i jak ją wykorzystać?,
- Użytkownicy,
- Dodawanie użytkownika,
- Zarządzanie użytkownikiem,
- Usuwanie użytkownika,
- Role w systemie,
- Dodawanie ról,
- Usuwanie ról,
- Modyfikacja ról,
- Role: Właściciel, Administrator, Obserwator, Uprawniony – różnice, podobieństwa, uprawnienia ról,
- Zasoby – zarządzanie zasobami,
- Systemy – dodawanie systemu.
- Integracja z EZD
- Jak przeprowadzić integrację?,
- Jakie usługi można zintegrować?,
- Przykłady integracji oraz wysyłek.
Cena i Faktura
Cena: 399zł + 23% VAT za uczestnika
Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.
Cena zawiera
- Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia
Faktura
- Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
- Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.
Proces organizacji szkolenia
- Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
- Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
- Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
- dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
- wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
- Po szkoleniu zostaje wysyłana:
- faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
- certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.
Certyfikat uczestnictwa zawiera:
- Ilość godzin szkolenia
- Imię i nazwisko uczestnika
- Datę szkolenia
- Temat szkolenia
- Numer certyfikatu

Dorota Mazurek
Szkolenie prowadzone profesjonalnie. Wiedza przekazana w bardzo przystępny sposób. Merytorycznie wysoki poziom.
Jarosław Nowacki
Szkolenie merytoryczne, materiały przydatne, prowadząca pełen profesjonalizm
Dorota Kasprzak
Niestety nie mogłam na bieżąco uczestniczyć w szkoleniu ale obejrzałam całe nagranie. Wielka wiedza i umiejętność w przekazywaniu informacji rzeczowo, konkretnie, bez zbędnych ozdobników. Super . Bardzo dziękuję za dużą dawkę informacji. Na pewno nie jest to moje ostatnie szkolenie. Polecam.
Marta Magier
Pełen profesjonalizm.
Joanna Filiowicz
Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie, konkretne dostosowane do tematyki. Odpowiadanie na zadawane pytania na bieżąco.
Jan
Jak najbardziej polecam.
Jolanta Bukowska
Bardzo przydatne szkolenie. Wspaniały wykładowca. Pozdrowienia dla Pani Adriany Głuchowskiej.
Beata Klimas
Pani Adriana zaprezentowała szkoleniem bardzo wysoki poziom profesjonalizmu. Szkolenie było stsunkowo krótkie acz bardzo treściwe. W efekcie dostępność, w szeroko pojętym rozumieniu, stała się dla mnie bardziej zrozumiała niż po zapoznaniu się z samymi tylko przepisamui prawa. Przygotowane materiały są bardzo dla mnie pomocne i już z nich korzystam. Jestem wdzięczna za wszystkie rady praktyka jakich udzieliła przy okazji Pani Adriana. Z czystym sumieniem kciuk w górę.
Elżbieta Orzech
Polecam. Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Duży plus za przykłady oraz odpowiedzi na pytania z czatu na bieżąco.
Anita Rzepa- Kozłowska
Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji. Dziękuję
Marian Kmieciak
Było to co potrzebne.
Małgorzata Krysiak
Szkolenie doskonałe pod względem merytrycznym, wykładowczyni bardzo konkretna i zorientowana w temacie dostępności
Anna Dreger
Dobrze przygotowana, kontaktowa,
Żaneta Mazurkiewicz
Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji, bardzo dobry kontakt ze słuchaczami. Jestem bardzo zadowolona z materiałów. Dziękuję
Martyna Winkowska
Szkolenie prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Wiedza potrzebna i praktyczna, szybkie reagowanie na zadawane pytania. Ogólne wrażenia po szkoleniu bardzo dobre.

7000+
Przeszkolonych900+
Szkoleń
Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.
Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!
Data i godzina szkolenia
- Online
- 28 października 2024 r.
- 08:30 - 11:30
Co oferujemy?
- Płatność do 14 dni po szkoleniu
- Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
- Dostęp do szkolenia online
- 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
- Profesjonalnie przygotowane szkolenie
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Autorskie materiały szkoleniowe