e-Doręczenia – rewolucyjne zmiany 30 marca 2024 r.

PEWNY TERMIN

Zgodnie z przyjętą zmianą przez Sejm w dniu 12.12.2023  uruchomienie skrzynek na potrzeby publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub publicznej usługi hybrydowej (PUH) ma zostać opóźnione co najmniej do 30 marca 2024 r., ale nie później niż do 1 stycznia 2025 r. Ustawa trafi teraz do Senatu.

  1. Wstęp – podstawowe informacje.
  2. Obowiązek prawny:
    • Zmiany w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 569) z dnia 28 kwietnia 2022 r.
  3. Obowiązkowe stosowanie adresu do doręczeń elektronicznych i elektronicznej skrzynki doręczeń.
  4. Bazy adresów elektronicznych – w jaki sposób je stosować?
  5. Ochrona danych osobowych przy użytkowaniu baz adresów elektronicznych w praktyce.
  6. Rodzaje podpisów i pieczęci elektronicznych oraz zasady funkcjonowania kont powiązanych z ePUAP.
  7. Nowe role i obowiązki oraz odpowiedzialność nadawcy korespondencji.
  8. Wdrożenie elektronicznego obrotu korespondencji po zmianach.
  9. Używanie elektronicznego obrotu korespondencji w praktyce.
  10. Niebezpieczeństwa w przypadku używania e-doręczeń.
  11. E-doręczenia a dokumentacja pracownicza.
  12. Konsultacje z prelegentem.

Cena i Faktura

Cena: 420zł + 23% VAT za uczestnika

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Beata Klimas

Dyrektor

Pani Adriana zaprezentowała szkoleniem bardzo wysoki poziom profesjonalizmu. Szkolenie było stsunkowo krótkie acz bardzo treściwe. W efekcie dostępność, w szeroko pojętym rozumieniu, stała się dla mnie bardziej zrozumiała niż po zapoznaniu się z samymi tylko przepisamui prawa. Przygotowane materiały są bardzo dla mnie pomocne i już z nich korzystam. Jestem wdzięczna za wszystkie rady praktyka jakich udzieliła przy okazji Pani Adriana. Z czystym sumieniem kciuk w górę.

Elżbieta Orzech

dyrektor

Polecam. Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Duży plus za przykłady oraz odpowiedzi na pytania z czatu na bieżąco.

Anita Rzepa- Kozłowska

Podinspektor

Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji. Dziękuję

Marian Kmieciak

inspektor

Było to co potrzebne.

Małgorzata Krysiak

Dyrektor Szkoły

Szkolenie doskonałe pod względem merytrycznym, wykładowczyni bardzo konkretna i zorientowana w temacie dostępności

Anna Dreger

koordynator ds. dostępności

Dobrze przygotowana, kontaktowa,

Żaneta Mazurkiewicz

wicedyrektor szkoły

Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji, bardzo dobry kontakt ze słuchaczami. Jestem bardzo zadowolona z materiałów. Dziękuję

Martyna Winkowska

pomoc administracyjna

Szkolenie prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Wiedza potrzebna i praktyczna, szybkie reagowanie na zadawane pytania. Ogólne wrażenia po szkoleniu bardzo dobre.

Elżbieta Łuczyńska

księgowa

Bardzo dobry przekaz informacji

Emilia Bocheńska

Super wykładowca

Ewelina Głębocka

Specjalista ds. Gospodarowania Odpadami

Szkolenie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Szkolenie rewelacyjne, Ne jestem zwolenniczką spotkań on-line bo, nie ukrywając, interakcja z prowadzącym jest naprawdę słaba. Tutaj jest zupełnie inaczej. Pani Adriana od razu odpowiada na zadane jej pytanie wyczerpująco, konkretnie. W ogóle ma taki "zmysł" wychwycenia sedna zadanego pytania, co, umówmy się, w pytaniach zadanych na chacie (pisanych) jest ciężko. Doskonały specjalista w swojej dziedzinie. Prowadzenie szkolenia w miłej formie, prostym językiem, bez zbędnego okraszania prawniczym sloganem. Wszystko jednak poparte obowiązującym stanem prawnym z uwzględnieniem konkretnego paragrafu, przykładami wyroków sądowych i życiem. Szczerze polecam.

Jacek Kmieć

właściciel

Bardzo dobre szkolenie, do rzeczy, profesjonalnie.

Barbatra Nowicka

specjalista - sekretariat

Pani Adriana Głuchowska bardzo jasno i dla mnie zrozumiale prowadziła szkolenie.

Mariusz Jaszczuk

Zastępnca Prezesa Zarządu

Szkolenie poprowadzone sprawnie. Najważniejsze zagadnienia wyjaśnione rzeczowo i przystępnym językiem. Temat aktualny i bardzo przydatny.

Monika Zamarja

właściciel

Wykładowca merytoryczny , przystępnie przekazuje wiedzę, komunikatywny i sympatyczny.

avatar checked-mark

Adriana Głuchowska

Ekspert, doradca

4.5 112 opinii

7000+
Przeszkolonych
900+
Szkoleń

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publi…
Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz prawa pracy. Od lat zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem procedur w instytucjach sektora finansów publicznych w tym Polityk Bezpieczeństwa Informacji dla sektora publicznego. Jako głos doradczy i ekspert na co dzień rozwiązuje nietypowe problemy z praktyki Przedsiębiorstw i Urzędów. Od 1998 roku przeszkoliła ponad kilkanaście tysięcy osób, przeprowadzając setki szkoleń.
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.

Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!

Data i godzina szkolenia

  • Online
  • 29 grudnia 2023 r.
  • 10:00 - 13:30

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098

Zapisz się i bądź na bieżąco

Wypełnij formularz, aby być na bieżąco z nowościami z zakresu interesującej Cię branży.