Obsługa systemu e-Doręczenia ujęcie praktyczne w 2024 r.

  1. Ustawa o doręczeniach elektronicznych – definicje.
    1. Podmiot publiczny,
    2. Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
    3. Operator wyznaczony,
    4. Publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
    5. Publiczna usługa hybrydowa,
    6. Przesłanki doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej, wyłączenia,
    7. Adres do doręczeń elektronicznych,
    8. Jakich rodzajów doręczeń nie obejmuje ustawa?
    9. Baza adresów elektronicznych – co to?
    10. Jakie skutki prawne wywołuje wpis do bazy
    11. Obowiązek posiadania przez podmiot publiczny adresu do doręczeń elektronicznych
    12. Jedna skrytka do doręczeń w miejsce dwóch
    13. Co z firmami i obywatelami?
    14. Zarządzanie skrzynką doręczeń
    15. Czy i jak można zrezygnować z rejestrowanego doręczenia elektronicznego
    16. Jakie są metody wpisu do bazy adresów elektronicznych
    17. Na jaki okres następuje wpis do bazy?
    18. Jakich rodzajów doręczeń nie obejmuje ustawa?
    19. Baza adresów elektronicznych – co to?
    20. Jakie skutki prawne wywołuje wpis do bazy
    21. Zmiany w edoręczeniach: większe załączniki
    22. Zmiany w edoręczeniach: dłuższy termin na odebranie wiadomości
    23. Zmiany w edoręczeniach: masowa wysyłka
    24. Zmiany w edoręczeniach: zmiana formy odbioru korespondencji
  2. Operator wyznaczony. Umowa. Opłaty.
    1. Kto pełni rolę operatora wyznaczonego?,
    2. Zawarcie umowy z operatorem wyznaczonym,
    3. Cennik operatora wyznaczonego,
    4. Odpowiedzialność operatora wyznaczonego.
  3. KPA a e-Doręczenia
    1. Art. 35 KPA,
    2. Art. 39 KPA,
    3. Zmiana terminu odbioru pisma przez osobę fizyczną,
    4. Decyzje o rygorze natychmiastowej wykonalności.
  4. Harmonogram wdrożenia e-doręczeń.
    1. Kiedy wchodzą do systemu poszczególne podmioty publiczne,
    2. Kiedy wchodzą do systemu poszczególne podmioty niepubliczne,
    3. Wyłączenia.
  5. Jak się przygotować do e-doręczeń?.
    1. Jakie warunki należy spełnić?,
    2. Wymogi techniczne i organizacyjne,
    3. Korzyści z wdrożenia e-Doręczeń.
  6. Założenie adresu do e-doręczeń. Konto testowe.
    1. Do czego jest potrzebny adres do powiadomień?,
    2. Dodawanie adresu powiadomień,
    3. Zmiana adresu powiadomień,
    4. Złożenie wniosku,
    5. Złożenie wniosku o dostęp do systemu testowego INT.
  7. Obsługa systemu
    1. Co nowego w edoręczeniach?
    2. Interfejs programu,
    3. Obsługa skrzynki do e-Doręczeń,
    4. Zarządzanie skrzynkami do e- Doręczeń,
    5. Odbieranie wiadomości,
    6. Odpowiedź na wiadomość,
    7. Sortowanie wiadomości,
    8. Przeszukiwanie skrzynki,
    9. Wysyłanie wiadomości,
    10. Dodawanie załączników,
    11. Podgląd wiadomości,
    12. Masowe wiadomości,
    13. Budowa adresu do e-Doręczeń,
    14.  Wyszukiwanie adresata wiadomości,
    15. Zapisywanie kopii roboczej,
    16. Kopie robocze,
    17. Usuwanie wiadomości,
    18. Usługa powiązana: Kwalifikowana Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego – do czego służy i jak ją wykorzystać?,
    19. Użytkownicy,
    20. Dodawanie użytkownika,
    21. Zarządzanie użytkownikiem,
    22. Usuwanie użytkownika,
    23. Role w systemie,
    24. Dodawanie ról,
    25. Usuwanie ról,
    26. Modyfikacja ról,
    27. Role: Właściciel, Administrator, Obserwator, Uprawniony – różnice, podobieństwa, uprawnienia ról,
    28. Zasoby – zarządzanie zasobami,
    29. Systemy – dodawanie systemu.
  8. Integracja z EZD
    1. Jak przeprowadzić integrację?,
    2. Jakie usługi można zintegrować?,
    3. Przykłady integracji oraz wysyłek.

Cena i Faktura

Cena: 399zł + 23% VAT za uczestnika

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Paweł Przybylak

Manager ds. sprzedaży

Ciekawe szkolenie, prowadzący z elastycznym podejściem do zakresu przedstawianych materiałów. Bardzo łatwa interakcja i otwartość na zadawane pytania. Otrzymaliśmy sporo ciekawych podpowiedzi na temat narzędzi z których warto korzystać. Zdecydowani polecam!

Waldemar Chruściel

Prezes Zarządu

Wykładowca bardzo OK, webinar spełnił moje oczekiwania.

Dorota Skotnicka

dyrektor

Szanowni Państwo, wbrew pozorom nieczęsto można spotkać wykładowcę z prawdziwego zdarzenia, dysponującego ogromną wiedzą, zarówno teoretyczną, jak i praktyczną. Pan Adam Parysz w sposób perfekcyjny przedstawił nam omawiane kwestie dot. e-doręczeń. Wykład był prowadzony w sposób bardzo przejrzysty, rzetelny i co najważniejsze responsywny. Nieczęsto się zdarza, że wykładowcy udzielają odpowiedzi na zadawane w trakcie szkolenia pytania, zazwyczaj pozostawiając je na koniec spotkania (a słuchacze zapominają o co chcieli zapytać). W tym przypadku niesamowita podzielność uwagi i otwartość Pana Adama Parysza na naszą żądzę wiedzy, pozwoliła nam uzyskać odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania. Raz jeszcze serdecznie dziękuję za rewelacyjne szkolenie. Łączę wyrazy szacunku Dorota Skotnicka

Anna Bońkowska

Referent

Bardzo fajne szkolenie, rzeczowe i prowadzone przystępnym językiem.

Marzena Hag

specjalista d/s administracyjnych

Bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie

Marta Mąsior

Asystent Zarządu

Świetnie przeprowadzone szkolenie. Prowadzący Pan Adam odpowiadał na wszystkie zadane pytania. Był kompetentny i wykazywał się dużą wiedzą w tej dziedzinie. Szkolenie obejmowało część teoretyczną i co najważniejsze część praktyczną, na której każdy uczestnik mógł naocznie zobaczyć jak poruszać się w systemie e-doręczeń. Dodatkowym atutem jest to, że każdy z uczestników otrzymał materiały dydaktyczne. Podsumowując, polecam to szkolenie.

Justyna Miklaszewska

Nauczyciel - Konsultant

Zgodność z oczekiwaniami: Szkolenie w dużej mierze dostarczyło informacji i umiejętności, których się spodziewałam. Jakość treści: Treści szkolenia aktualna, trafna i przydatna. Materiał był dobrze zorganizowany i przekazywany w sposób zrozumiały. Umiejętności prowadzącego: Prowadzący miał odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Potrafił przekazać materiał w przystępny sposób i odpowiednio reagował na pytania, wątpliwości i reakcje uczestników. Efektywność metody nauczania: Metody nauczania: wykład - bardzo dobry - wysoka kultura słowa, jasny przekaz mimo niedyspozycji głosowej, dyskusje - nie wystąpiły, studia przypadków - dość sprawnie omawiane, pozostaje niedosyt co do wszystkich możliwości ChatGPT - szczególnie Grafika, analiza danych, programowanie botów, film). Prowadzący wspierał proces uczenia się i przyswajania wiedzy. Interakcja uczestników: Nie wystąpiły. Środowisko szkoleniowe: Szkolenie odbyło się w formie online. Prowadzący stworzył bardzo dobrą przyjazną atmosferę. Prezentował otwartą postawę. Dostępność materiałów dodatkowych: Udostępniono materiały szkoleniowe. Ocena końcowa: Szkolenie jest wartością dodaną w moim rozwoju w zakresie AI. Czuję, że zdobyłam nowe umiejętności i wiedzę, która będzie mi pomocna w pracy i życiu codziennym.

Elżbieta Wolska

sekretarz szkoły

Super szkolenie, już wcześniej miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Pana Adama i tak jak wtedy, tak i tym razem oceniam na 5 .

Dorota Nowak

Sekretarz Szkoły

Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Przeprowadzone było profesjonalnie. Prowadzący na bieżąco odpowiadał na zadawane przez uczestników pytania. Odpowiedzi były wyczerpujące. Daję 5/5 dla mgr Adama Parysza. Na pewno skorzystam jeszcze ze szkolenia przeprowadzanego przez Pana Parysza.

Anna Ludwikowska-Wierzchowiec

dyrektor szkoły

Szkolenie przeprowadzone przez pana Adama Parysza było świetnie przygotowane pod względem merytorycznym. Prowadzący bardzo dobrze przygotowany, cierpliwy, szczegółowo odpowiadał na wszystkie pojawiające się pytania. Bardzo dużo wiedzy, praktycznych porad.

Magdalena Kowal

Sekretarz szkoły

Szkolenie prowadzone przez Pana Adama było bardzo owocne, ciekawe, odpowiadał na wszystkie nurtujące pytania co ułatwiało zrozumieć nowe pojęcia. Jego zaangażowanie udzielało się wszystkim uczestnikom grupy co sprawiło, że całe spotkanie minęło bardzo szybko. W przyszłości jeśli będzie możliwość z chęcią skorzystam z ponownego szkolenia prowadzonego przez Pana Adama.

Beata Adamek

sekretarz

Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny .

Joanna Rybak

Sekretarz szkoły

Bardzo pomocne, merytoryczne szkolenie. Rozwiało wiele niejasności.

sylwia

sekretarz

Ocena 6!

Anna

sekretarz

Konkretnie, temat omówiony dobrze, troszkę mało "czystej" praktyki. Dziekuję

avatar checked-mark

Adam Parysz

Trener, archiwista, inspektor ochrony da

4.5 50 opinii

12000+
Przeszkolonych

Trener, archiwista, inspektor ochrony danych koordynator dostępności oraz audytor. Praktyk, nie teoretyk. Jestem również właścicielem firmy AMP Train…
Trener, archiwista, inspektor ochrony danych koordynator dostępności oraz audytor. Praktyk, nie teoretyk. Jestem również właścicielem firmy AMP Trainers’ Hub z siedzibą w Katowicach. Karierę trenerską rozpocząłem w 2013 roku. Od tego czasu na sali szkoleniowej spędziłem 10 954 godzin szkoleniowych, szkoląc łącznie ponad 12 tysięcy osób. Mam przyj;emność szkolić zarówno urzędy centralne, jednostki samorządu terytorialnego wszystkich szczebli oraz firmy sektora prywatnego. Prywatnie zafascynowany dostępnością (zwłaszcza cyfrową), a także fotograf, podróżnik i miłośnik architektury
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.

Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!

Data i godzina szkolenia

  • Online
  • 26 lipca 2024 r.
  • 10:00 - 14:00

Inne terminy tego szkolenia

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098

Zapisz się i bądź na bieżąco

Wypełnij formularz, aby być na bieżąco z nowościami z zakresu interesującej Cię branży.