Obsługa systemu e-Doręczenia ujęcie praktyczne w 2025 r. - od 01.04.2025 r. podmioty zarejestrowane w KRS - warsztaty dla administratorów skrzynek, najczęstsze pytania i rozwiązanie problemów dotyczących obsługi skrzynek
PEWNY TERMIN
e-Doręczenia będą obowiązywać od 01.04.2025 r. wszystkie podmioty (spółki i inne) zarejestrowane w KRS (Krajowy Rejestr Sądowy).
- Ustawa o doręczeniach elektronicznych – PURDE, KURDE, PUH, nowelizacja z grudnia 2024 roku, aspekty praktyczne
- Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
- Publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
- Publiczna usługa hybrydowa,
- Baza adresów elektronicznych,
- Adres do doręczeń elektronicznych,
- Kiedy stosujemy PURDE a kiedy PUH. Kiedy możemy wysyłać korespondencję tradycyjnie.
- Jak technicznie wysyłać korespondencję, co z dużymi załącznikami.
- Jak kadry mają realizować wysyłkę pism do pracowników (np. świadectwa pracy, sprawy związane ze świadczeniami ZUS)?
- Jak realizować wysyłkę korespondencji do ZUS, US?
- Jak realizować wysyłkę korespondencji do komorników i sądów?
- Jak realizować wysyłkę korespondencji rozliczeniowej do spółek, osób prowadzących działalność gospodarczą (faktury, korekty, salda etc.)?
- Kiedy korespondencja, która została nadana do nas uznana będzie za doręczoną?
- Jaki wpływ mają doręczenia elektroniczne na archiwum zakładowe, JRWA i instrukcję kancelaryjną?
- Co zmieniła nowelizacja z grudnia 2024 roku?
- Domyślny tryb wysyłki,
- Zastosowanie Art. 158 UdE,
- Doprecyzowanie wymogu założenia adresu do eDoręczeń – kogo dotyczy?
- Zmiany w edoręczeniach: większe załączniki
- Zmiany w edoręczeniach: dłuższy termin na odebranie wiadomości
- Zmiany w edoręczeniach: masowa wysyłka
- Zmiany w edoręczeniach: zmiana formy odbioru korespondencji
- Operator wyznaczony. Umowa. Opłaty.
- Kto pełni rolę operatora wyznaczonego?,
- Zawarcie umowy z operatorem wyznaczonym,
- Cennik operatora wyznaczonego,
- Odpowiedzialność operatora wyznaczonego.
- KPA a e-Doręczenia
- Art. 35 KPA,
- Art. 39 KPA,
- Zmiana terminu odbioru pisma przez osobę fizyczną,
- Decyzje o rygorze natychmiastowej wykonalności,
- Dwa tryby KPA w okresie przejściowym – jak je stosować?
- Wysyłka do osób fizycznych oraz firm – jak ją realizować w okresie przejściowym?
- Harmonogram wdrożenia e-doręczeń.
- Kiedy wchodzą do systemu poszczególne podmioty publiczne,
- Kiedy wchodzą do systemu poszczególne podmioty niepubliczne,
- Wyłączenia.
- Obsługa systemu
- Interfejs programu,
- Obsługa skrzynki do e-Doręczeń,
- Zarządzanie skrzynkami do e- Doręczeń,
- Odbieranie wiadomości,
- Odpowiedź na wiadomość,
- Sortowanie wiadomości,
- Przeszukiwanie skrzynki,
- Zarządzanie skrzynką
- Wysyłanie wiadomości – PURDE,
- Wysyłanie wiadomości – PUH,
- Dodawanie załączników,
- Podgląd wiadomości,
- Masowe wiadomości,
- Masowe dodawanie adresatów,
- Reguły,
- Foldery lokalne,
- Wątki,
- Wyszukiwanie podstawowe adresata wiadomości,
- Wyszukiwanie zaawansowane,
- Zapisywanie kopii roboczej,
- Kopie robocze,
- Usuwanie wiadomości,
- Archiwizowanie wiadomości
- Użytkownicy,
- Dodawanie użytkownika,
- Zarządzanie użytkownikiem,
- Usuwanie użytkownika,
- Role w systemie,
- Role globalne,
- Role lokalne,
- Dodawanie ról,
- Usuwanie ról,
- Modyfikacja ról,
- Role: Właściciel, Administrator, Obserwator, Uprawniony – różnice, podobieństwa, uprawnienia ról,
- Zasoby – zarządzanie zasobami,
- Systemy – dodawanie systemu
- Integracja z EZD
- Jak przeprowadzić integrację?,
- Korzyści z przeprowadzenia integracji,
- Czego unikać – typowe błędy.
Cena i Faktura
Cena: 399zł + 23% VAT za uczestnika
Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.
Cena zawiera
- Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia
Faktura
- Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
- Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.
Proces organizacji szkolenia
- Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
- Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
- Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
- dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
- wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
- Po szkoleniu zostaje wysyłana:
- faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
- certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.
Certyfikat uczestnictwa zawiera:
- Ilość godzin szkolenia
- Imię i nazwisko uczestnika
- Datę szkolenia
- Temat szkolenia
- Numer certyfikatu

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu
Aleksandra Dalli
Wiedza przekazana ciekawie i dostępnie. Odpowiedzi na pytania udzielane na bieżąco.

Roman Stempel
4.5 1 opinii
Dodaj opinię
e-Doręczenia
Kadrowo-płacowe
e-Doręczenia
e-Doręczenia
e-Doręczenia
JST (Jednostka Samorządu Terytorialnego)
Oświata
Biura Rachunkowe
Jest dyplomowanym archiwistą z ponad 16-letnim doświadczeniem zawodowym, absolwentem Instytutu Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego. W swojej kar…
Jest dyplomowanym archiwistą z ponad 16-letnim doświadczeniem zawodowym, absolwentem Instytutu Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego. W swojej karierze zawodowej współpracował z wieloma instytucjami, w tym z pionem archiwalnym Instytutu Pamięci Narodowej, archiwum Polskiej Akademii Nauk, Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia oraz Zarządem Mienia Skarbu Państwa. Przez kilka lat pełnił funkcję kierownika archiwum zakładowego i kancelarii przetwarzania informacji niejawnych w Zarządzie Transportu Miejskiego w Warszawie. Obecnie prowadzi własną działalność gospodarczą, świadcząc usługi archiwistyczne i szkoleniowe.
Roman Stempel specjalizuje się w organizacji i zarządzaniu archiwami zakładowymi oraz w postępowaniu z dokumentacją w jednostkach administracji publicznej, zarówno na szczeblu państwowym, jak i samorządowym. Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu normatywów kancelaryjno-archiwalnych, takich jak instrukcje kancelaryjne czy rzeczowe wykazy akt. Zajmuje się także wprowadzaniem elektronicznego obiegu dokumentów, a jego kompetencje obejmują archiwizację różnorodnych rodzajów dokumentacji, m.in. dokumentów osobowych, technicznych, medycznych, szkolnych oraz dokumentacji projektów unijnych i niejawnej.
Zobacz pełny opis
Schowaj pełny opis
Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.
Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!
Data i godzina szkolenia
- Online
- 21 maja 2025 r.
- 09:00 - 13:00
Inne terminy tego szkolenia
Co oferujemy?
- Płatność do 14 dni po szkoleniu
- Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
- Dostęp do szkolenia online
- 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
- Profesjonalnie przygotowane szkolenie
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Autorskie materiały szkoleniowe