Obsługa systemu e-Doręczenia ujęcie praktyczne w 2025 r. - od 01.04.2025 r. podmioty zarejestrowane w KRS - warsztaty dla administratorów skrzynek, najczęstsze pytania i rozwiązanie problemów dotyczących obsługi skrzynek

PEWNY TERMIN

e-Doręczenia będą obowiązywać od 01.04.2025 r. wszystkie podmioty (spółki i inne) zarejestrowane w KRS (Krajowy Rejestr Sądowy).

  1. Ustawa o doręczeniach elektronicznych – PURDE, KURDE, PUH, nowelizacja z grudnia 2024 roku, aspekty praktyczne
    1. Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
    2. Publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
    3. Publiczna usługa hybrydowa,
    4. Baza adresów elektronicznych,
    5. Adres do doręczeń elektronicznych,
    6. Kiedy stosujemy PURDE a kiedy PUH. Kiedy możemy wysyłać korespondencję tradycyjnie.
    7. Jak technicznie wysyłać korespondencję, co z dużymi załącznikami.
    8. Jak kadry mają realizować wysyłkę pism do pracowników (np. świadectwa pracy, sprawy związane ze świadczeniami ZUS)?
    9. Jak realizować wysyłkę korespondencji do ZUS, US?
    10. Jak realizować wysyłkę korespondencji do komorników i sądów?
    11. Jak realizować wysyłkę korespondencji rozliczeniowej do spółek, osób prowadzących działalność gospodarczą (faktury, korekty, salda etc.)?
    12. Kiedy korespondencja, która została nadana do nas uznana będzie za doręczoną?
    13. Jaki wpływ mają doręczenia elektroniczne na archiwum zakładowe, JRWA i instrukcję kancelaryjną?
    14. Co zmieniła nowelizacja z grudnia 2024 roku?
    15. Domyślny tryb wysyłki,
    16. Zastosowanie Art. 158 UdE,
    17. Doprecyzowanie wymogu założenia adresu do eDoręczeń – kogo dotyczy?
    18. Zmiany w edoręczeniach: większe załączniki
    19. Zmiany w edoręczeniach: dłuższy termin na odebranie wiadomości
    20. Zmiany w edoręczeniach: masowa wysyłka
    21. Zmiany w edoręczeniach: zmiana formy odbioru korespondencji
  2. Operator wyznaczony. Umowa. Opłaty.
    1. Kto pełni rolę operatora wyznaczonego?,
    2. Zawarcie umowy z operatorem wyznaczonym,
    3. Cennik operatora wyznaczonego,
    4. Odpowiedzialność operatora wyznaczonego.
  3. KPA a e-Doręczenia
    1. Art. 35 KPA,
    2. Art. 39 KPA,
    3. Zmiana terminu odbioru pisma przez osobę fizyczną,
    4. Decyzje o rygorze natychmiastowej wykonalności,
    5. Dwa tryby KPA w okresie przejściowym – jak je stosować?
    6. Wysyłka do osób fizycznych oraz firm – jak ją realizować w okresie przejściowym?
  4. Harmonogram wdrożenia e-doręczeń.
    1. Kiedy wchodzą do systemu poszczególne podmioty publiczne,
    2. Kiedy wchodzą do systemu poszczególne podmioty niepubliczne,
    3. Wyłączenia.
  5. Obsługa systemu
    1. Interfejs programu,
    2. Obsługa skrzynki do e-Doręczeń,
    3. Zarządzanie skrzynkami do e- Doręczeń,
    4. Odbieranie wiadomości,
    5. Odpowiedź na wiadomość,
    6. Sortowanie wiadomości,
    7. Przeszukiwanie skrzynki,
    8. Zarządzanie skrzynką
    9. Wysyłanie wiadomości – PURDE,
    10. Wysyłanie wiadomości – PUH,
    11. Dodawanie załączników,
    12. Podgląd wiadomości,
    13. Masowe wiadomości,
    14. Masowe dodawanie adresatów,
    15. Reguły,
    16. Foldery lokalne,
    17. Wątki,
    18. Wyszukiwanie podstawowe adresata wiadomości,
    19. Wyszukiwanie zaawansowane,
    20. Zapisywanie kopii roboczej,
    21. Kopie robocze,
    22. Usuwanie wiadomości,
    23. Archiwizowanie wiadomości
    24. Użytkownicy,
    25. Dodawanie użytkownika,
    26. Zarządzanie użytkownikiem,
    27. Usuwanie użytkownika,
    28. Role w systemie,
    29. Role globalne,
    30. Role lokalne,
    31. Dodawanie ról,
    32. Usuwanie ról,
    33. Modyfikacja ról,
    34. Role: Właściciel, Administrator, Obserwator, Uprawniony – różnice, podobieństwa, uprawnienia ról,
    35. Zasoby – zarządzanie zasobami,
    36. Systemy – dodawanie systemu
    37. Integracja z EZD
    38. Jak przeprowadzić integrację?,
    39. Korzyści z przeprowadzenia integracji,
    40. Czego unikać – typowe błędy.

Cena i Faktura

Cena: 399zł + 23% VAT za uczestnika

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Aleksandra Dalli

Wiedza przekazana ciekawie i dostępnie. Odpowiedzi na pytania udzielane na bieżąco.

avatar checked-mark

Roman Stempel

4.5 1 opinii

Jest dyplomowanym archiwistą z ponad 16-letnim doświadczeniem zawodowym, absolwentem Instytutu Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego. W swojej kar…
Jest dyplomowanym archiwistą z ponad 16-letnim doświadczeniem zawodowym, absolwentem Instytutu Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego. W swojej karierze zawodowej współpracował z wieloma instytucjami, w tym z pionem archiwalnym Instytutu Pamięci Narodowej, archiwum Polskiej Akademii Nauk, Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia oraz Zarządem Mienia Skarbu Państwa. Przez kilka lat pełnił funkcję kierownika archiwum zakładowego i kancelarii przetwarzania informacji niejawnych w Zarządzie Transportu Miejskiego w Warszawie. Obecnie prowadzi własną działalność gospodarczą, świadcząc usługi archiwistyczne i szkoleniowe. Roman Stempel specjalizuje się w organizacji i zarządzaniu archiwami zakładowymi oraz w postępowaniu z dokumentacją w jednostkach administracji publicznej, zarówno na szczeblu państwowym, jak i samorządowym. Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu normatywów kancelaryjno-archiwalnych, takich jak instrukcje kancelaryjne czy rzeczowe wykazy akt. Zajmuje się także wprowadzaniem elektronicznego obiegu dokumentów, a jego kompetencje obejmują archiwizację różnorodnych rodzajów dokumentacji, m.in. dokumentów osobowych, technicznych, medycznych, szkolnych oraz dokumentacji projektów unijnych i niejawnej.
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.

Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!

Data i godzina szkolenia

  • Online
  • 21 maja 2025 r.
  • 09:00 - 13:00

Inne terminy tego szkolenia

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098