Zastosowanie ChatGPT w biurach rachunkowych i instytucjach finansowych

PEWNY TERMIN
  1. Wprowadzenie do ChatGPT
    1. Czym jest ChatGPT?
    2. Przegląd możliwości i zastosowań ChatGPT
    3. Zalety i ograniczenia
    4. Jak zacząć z ChatGPT?
    5. Podstawowe funkcje bota
    6. Przykłady zastosowań w różnych branżach
  2. Integracja ChatGPT z różnymi systemami
    1. Popularne platformy wspierające ChatGPT
    2. Automatyzacja procesów i tworzenie treści
    3. Generowanie treści marketingowych
    4. Automatyzacja obsługi klienta
    5. Wsparcie procesów kreatywnych
  3. Zarządzanie komunikacją z klientami instytucji finansowych za pomocą ChatGPT
    1. ChatGPT w obszarze social media
    2. Skuteczne odpowiedzi na pytania i problemy klientów
    3. Tworzenie spersonalizowanych odpowiedzi
    4. Rozwój umiejętności i kompetencji z zakresu obsługi chatbota
    5. Zapoznanie z najlepszymi praktykami
    6. Rozwiązywanie problemów i optymalizacja chatbota
  4. Wykorzystanie ChatGPT w instytucjach finansowych
    1. Przewaga konkurencyjna w biznesie: planowanie strategiczne i automatyzacja procesów
    2. Wykorzystanie ChatGPT do obsługi klienta, analizy zapytań oraz opinii klientów
    3. Jak ChatGPT może pomóc obniżyć koszty?
    4. Automatyzacja podejmowania decyzji
    5. Tworzenie umów
    6. Wykorzystanie ChatGPT w generowaniu raportów
    7. Użycie ChatGPT w tworzeniu prezentacji, wiadomości e-mailowych, tworzeniu strategii marketingowych oraz dopasowaniu ofert
    8. Usprawnianie procesów biznesowych
    9. Użycie ChatGPT w opracowaniu strategii marketingowej, segmentacji rynku oraz personalizacji ofert.
    10. Automatyzacja działań
    11. Tworzenie własnych scenariuszy i testowanie ChatGPT
    12. Przykłady zastosowań ChatGPT u uczestników szkolenia
    13. Grupowe rozwiązywanie problemów i omówienie przypadków
  5. Podsumowanie i dyskusja
    1. Omówienie najważniejszych wniosków i osiągnięć uczestników
    2. Wyzwania i możliwości związane z ChatGPT
    3. Dyskusja i wymiana doświadczeń

Cena i Faktura

Cena: 399zł + 23% VAT za uczestnika

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Paweł Przybylak

Manager ds. sprzedaży

Ciekawe szkolenie, prowadzący z elastycznym podejściem do zakresu przedstawianych materiałów. Bardzo łatwa interakcja i otwartość na zadawane pytania. Otrzymaliśmy sporo ciekawych podpowiedzi na temat narzędzi z których warto korzystać. Zdecydowani polecam!

Waldemar Chruściel

Prezes Zarządu

Wykładowca bardzo OK, webinar spełnił moje oczekiwania.

Dorota Skotnicka

dyrektor

Szanowni Państwo, wbrew pozorom nieczęsto można spotkać wykładowcę z prawdziwego zdarzenia, dysponującego ogromną wiedzą, zarówno teoretyczną, jak i praktyczną. Pan Adam Parysz w sposób perfekcyjny przedstawił nam omawiane kwestie dot. e-doręczeń. Wykład był prowadzony w sposób bardzo przejrzysty, rzetelny i co najważniejsze responsywny. Nieczęsto się zdarza, że wykładowcy udzielają odpowiedzi na zadawane w trakcie szkolenia pytania, zazwyczaj pozostawiając je na koniec spotkania (a słuchacze zapominają o co chcieli zapytać). W tym przypadku niesamowita podzielność uwagi i otwartość Pana Adama Parysza na naszą żądzę wiedzy, pozwoliła nam uzyskać odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania. Raz jeszcze serdecznie dziękuję za rewelacyjne szkolenie. Łączę wyrazy szacunku Dorota Skotnicka

Anna Bońkowska

Referent

Bardzo fajne szkolenie, rzeczowe i prowadzone przystępnym językiem.

Marzena Hag

specjalista d/s administracyjnych

Bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie

Marta Mąsior

Asystent Zarządu

Świetnie przeprowadzone szkolenie. Prowadzący Pan Adam odpowiadał na wszystkie zadane pytania. Był kompetentny i wykazywał się dużą wiedzą w tej dziedzinie. Szkolenie obejmowało część teoretyczną i co najważniejsze część praktyczną, na której każdy uczestnik mógł naocznie zobaczyć jak poruszać się w systemie e-doręczeń. Dodatkowym atutem jest to, że każdy z uczestników otrzymał materiały dydaktyczne. Podsumowując, polecam to szkolenie.

Justyna Miklaszewska

Nauczyciel - Konsultant

Zgodność z oczekiwaniami: Szkolenie w dużej mierze dostarczyło informacji i umiejętności, których się spodziewałam. Jakość treści: Treści szkolenia aktualna, trafna i przydatna. Materiał był dobrze zorganizowany i przekazywany w sposób zrozumiały. Umiejętności prowadzącego: Prowadzący miał odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Potrafił przekazać materiał w przystępny sposób i odpowiednio reagował na pytania, wątpliwości i reakcje uczestników. Efektywność metody nauczania: Metody nauczania: wykład - bardzo dobry - wysoka kultura słowa, jasny przekaz mimo niedyspozycji głosowej, dyskusje - nie wystąpiły, studia przypadków - dość sprawnie omawiane, pozostaje niedosyt co do wszystkich możliwości ChatGPT - szczególnie Grafika, analiza danych, programowanie botów, film). Prowadzący wspierał proces uczenia się i przyswajania wiedzy. Interakcja uczestników: Nie wystąpiły. Środowisko szkoleniowe: Szkolenie odbyło się w formie online. Prowadzący stworzył bardzo dobrą przyjazną atmosferę. Prezentował otwartą postawę. Dostępność materiałów dodatkowych: Udostępniono materiały szkoleniowe. Ocena końcowa: Szkolenie jest wartością dodaną w moim rozwoju w zakresie AI. Czuję, że zdobyłam nowe umiejętności i wiedzę, która będzie mi pomocna w pracy i życiu codziennym.

Elżbieta Wolska

sekretarz szkoły

Super szkolenie, już wcześniej miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Pana Adama i tak jak wtedy, tak i tym razem oceniam na 5 .

Dorota Nowak

Sekretarz Szkoły

Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Przeprowadzone było profesjonalnie. Prowadzący na bieżąco odpowiadał na zadawane przez uczestników pytania. Odpowiedzi były wyczerpujące. Daję 5/5 dla mgr Adama Parysza. Na pewno skorzystam jeszcze ze szkolenia przeprowadzanego przez Pana Parysza.

Anna Ludwikowska-Wierzchowiec

dyrektor szkoły

Szkolenie przeprowadzone przez pana Adama Parysza było świetnie przygotowane pod względem merytorycznym. Prowadzący bardzo dobrze przygotowany, cierpliwy, szczegółowo odpowiadał na wszystkie pojawiające się pytania. Bardzo dużo wiedzy, praktycznych porad.

Magdalena Kowal

Sekretarz szkoły

Szkolenie prowadzone przez Pana Adama było bardzo owocne, ciekawe, odpowiadał na wszystkie nurtujące pytania co ułatwiało zrozumieć nowe pojęcia. Jego zaangażowanie udzielało się wszystkim uczestnikom grupy co sprawiło, że całe spotkanie minęło bardzo szybko. W przyszłości jeśli będzie możliwość z chęcią skorzystam z ponownego szkolenia prowadzonego przez Pana Adama.

Beata Adamek

sekretarz

Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny .

Joanna Rybak

Sekretarz szkoły

Bardzo pomocne, merytoryczne szkolenie. Rozwiało wiele niejasności.

sylwia

sekretarz

Ocena 6!

Anna

sekretarz

Konkretnie, temat omówiony dobrze, troszkę mało "czystej" praktyki. Dziekuję

avatar checked-mark

Adam Parysz

Trener, archiwista, inspektor ochrony da

4.5 50 opinii

12000+
Przeszkolonych

Trener, archiwista, inspektor ochrony danych koordynator dostępności oraz audytor. Praktyk, nie teoretyk. Jestem również właścicielem firmy AMP Train…
Trener, archiwista, inspektor ochrony danych koordynator dostępności oraz audytor. Praktyk, nie teoretyk. Jestem również właścicielem firmy AMP Trainers’ Hub z siedzibą w Katowicach. Karierę trenerską rozpocząłem w 2013 roku. Od tego czasu na sali szkoleniowej spędziłem 10 954 godzin szkoleniowych, szkoląc łącznie ponad 12 tysięcy osób. Mam przyj;emność szkolić zarówno urzędy centralne, jednostki samorządu terytorialnego wszystkich szczebli oraz firmy sektora prywatnego. Prywatnie zafascynowany dostępnością (zwłaszcza cyfrową), a także fotograf, podróżnik i miłośnik architektury
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.

Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!

Data i godzina szkolenia

  • Online
  • 31 stycznia 2025 r.
  • 10:00 - 14:00

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098

Zapisz się i bądź na bieżąco

Wypełnij formularz, aby być na bieżąco z nowościami z zakresu interesującej Cię branży.