Raport o stanie zapewnienia dostępności w 2025 roku Koordynator do spraw dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami a złożenie raportu do gus-u w pigułce
- Deklaracja dostępności
- Informacja o wprowadzonych środkach zapewnienia dostępności
- Przykładowy plan naprawczy
- Plan poprawy dostępności
- Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Informacja o wprowadzonych środkach zapewnienia dostępności
- Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
- Nowy formularz Raportu o stanie zapewnienia dostępności.
- Omówienie poszczególnych działów Raportu (działy I-V) - analiza, pomocne wskazówki i dobre praktyki.
- Na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu Raportu w 2025 roku i jak zweryfikować podjęte działania od momentu złożenia poprzedniego raportu w 2021 roku do przygotowania obecnego? 4. Najczęstsze błędy i nieprawidłowości po złożeniu ostatniego raportu o stanie zapewnienia dostępności w 2021 roku (najliczniejsze nieprawidłowości w obszarze funkcjonalności strony internetowej, dostępność cyfrowa wymaga pilnej poprawy).
- Koordynator ds. dostępności i jego nowe zadania
- Wniosek/żądanie o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej – wzór i sposób przygotowania.
- Realizacja wniosku o zapewnienie dostępności – procedura ich rozpatrzenia.
- Brak możliwości zapewnienia dostępności – sposób postępowania.
- Skarga na brak zapewnienia dostępności i jej konsekwencje.
- Działania alternatywne przy braku dostępności – jak zapewnić?
- Raport z audytu dostępności poszczególnych budynków pod kątem dostępności fizycznej, komunikacyjnej i sensorycznej – praktyczny warsztat
- Deklaracja dostępności stron internetowych – po korekcie.
- Dostępność w zamówieniach publicznych – obowiązek podmiotów publicznych do stosowania przepisów dotyczących dostępności przy procedurach zakupowych – zgodnie z Ustawą „Prawo Zamówień Publicznych” - przykładowe zapisy o dostępności w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
- Wątpliwości i pytania w kwestii zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami:
- Sesja pytań i odpowiedzi oraz konsultacje z prelegentem.
Cena i Faktura
Cena: 299zł + 23% VAT za uczestnika
Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.
Cena zawiera
- Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia
Faktura
- Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
- Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.
Proces organizacji szkolenia
- Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
- Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
- Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
- dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
- wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
- Po szkoleniu zostaje wysyłana:
- faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
- certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.
Certyfikat uczestnictwa zawiera:
- Ilość godzin szkolenia
- Imię i nazwisko uczestnika
- Datę szkolenia
- Temat szkolenia
- Numer certyfikatu

Beata Klimas
Pani Adriana zaprezentowała szkoleniem bardzo wysoki poziom profesjonalizmu. Szkolenie było stsunkowo krótkie acz bardzo treściwe. W efekcie dostępność, w szeroko pojętym rozumieniu, stała się dla mnie bardziej zrozumiała niż po zapoznaniu się z samymi tylko przepisamui prawa. Przygotowane materiały są bardzo dla mnie pomocne i już z nich korzystam. Jestem wdzięczna za wszystkie rady praktyka jakich udzieliła przy okazji Pani Adriana. Z czystym sumieniem kciuk w górę.
Elżbieta Orzech
Polecam. Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Duży plus za przykłady oraz odpowiedzi na pytania z czatu na bieżąco.
Anita Rzepa- Kozłowska
Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji. Dziękuję
Marian Kmieciak
Było to co potrzebne.
Małgorzata Krysiak
Szkolenie doskonałe pod względem merytrycznym, wykładowczyni bardzo konkretna i zorientowana w temacie dostępności
Anna Dreger
Dobrze przygotowana, kontaktowa,
Żaneta Mazurkiewicz
Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji, bardzo dobry kontakt ze słuchaczami. Jestem bardzo zadowolona z materiałów. Dziękuję
Martyna Winkowska
Szkolenie prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Wiedza potrzebna i praktyczna, szybkie reagowanie na zadawane pytania. Ogólne wrażenia po szkoleniu bardzo dobre.
Elżbieta Łuczyńska
Bardzo dobry przekaz informacji
Emilia Bocheńska
Super wykładowca
Ewelina Głębocka
Szkolenie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Szkolenie rewelacyjne, Ne jestem zwolenniczką spotkań on-line bo, nie ukrywając, interakcja z prowadzącym jest naprawdę słaba. Tutaj jest zupełnie inaczej. Pani Adriana od razu odpowiada na zadane jej pytanie wyczerpująco, konkretnie. W ogóle ma taki "zmysł" wychwycenia sedna zadanego pytania, co, umówmy się, w pytaniach zadanych na chacie (pisanych) jest ciężko. Doskonały specjalista w swojej dziedzinie. Prowadzenie szkolenia w miłej formie, prostym językiem, bez zbędnego okraszania prawniczym sloganem. Wszystko jednak poparte obowiązującym stanem prawnym z uwzględnieniem konkretnego paragrafu, przykładami wyroków sądowych i życiem. Szczerze polecam.
Jacek Kmieć
Bardzo dobre szkolenie, do rzeczy, profesjonalnie.
Barbatra Nowicka
Pani Adriana Głuchowska bardzo jasno i dla mnie zrozumiale prowadziła szkolenie.
Mariusz Jaszczuk
Szkolenie poprowadzone sprawnie. Najważniejsze zagadnienia wyjaśnione rzeczowo i przystępnym językiem. Temat aktualny i bardzo przydatny.
Monika Zamarja
Wykładowca merytoryczny , przystępnie przekazuje wiedzę, komunikatywny i sympatyczny.

7000+
Przeszkolonych900+
Szkoleń
Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.
Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!
Data i godzina szkolenia
- Online
- 7 marca 2025 r.
- 13:30 - 15:00
Inne terminy tego szkolenia
Co oferujemy?
- Płatność do 14 dni po szkoleniu
- Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
- Dostęp do szkolenia online
- 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
- Profesjonalnie przygotowane szkolenie
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Autorskie materiały szkoleniowe
Zapisz się i bądź na bieżąco
Wypełnij formularz, aby być na bieżąco z nowościami z zakresu interesującej Cię branży.