Środki trwałe i WNiP w jednostkach medycznych – ewidencja, amortyzacja i rozliczenia w 2025 roku
- Ustalanie wartości początkowej aktywów trwałych
- Zasady ustalania ceny nabycia środków trwałych i WNiP
- Wycena nabyć w walutach obcych – przeliczenia i ujęcie kursowe
- Pozyskanie składników majątku w drodze aportu, darowizny lub zakupu po leasingu
- Dokumentacja OT i ewidencja w JPK ŚT – aspekty praktyczne
- Ujawnienie środka trwałego wcześniej nieujętego w księgach
- Rozliczanie niematerialnych składników majątku
- Wprowadzenie licencji, programów komputerowych i aktualizacji
- Kiedy aktualizacja oprogramowania staje się osobnym składnikiem aktywów
- Zasady ujęcia WNiP otrzymanych nieodpłatnie
- Amortyzacja majątku trwałego – bilansowo i podatkowo
- Kiedy rozpoczynamy amortyzację – ustalenie momentu rozpoczęcia
- Dobór symbolu KŚT i określenie metody amortyzacji
- Metoda liniowa i degresywna – przykłady zastosowania
- Modyfikacja stawek i okresów amortyzacyjnych
- Sprzedaż środka trwałego – ostatni odpis amortyzacyjny
- Wydatki na ulepszenie i remont – rozróżnienia i skutki
- Kryteria podziału na remont i ulepszenie – podejście rachunkowe i podatkowe
- Przykłady liczbowego rozliczenia ulepszeń środka całkowicie zamortyzowanego
- Nakłady na środki obce – co można amortyzować, a co księgować jako koszt bieżący
- Wydatki związane z przemieszczeniem środka trwałego
- Rozchód, sprzedaż i likwidacja majątku
- Dokumentowanie i ewidencja rozchodu środków trwałych
- Zasady wykazywania przychodów i kosztów z tytułu sprzedaży
- Darowizna środka trwałego – obowiązki dokumentacyjne i skutki podatkowe
- Utylizacja środka trwałego – rozliczenie bilansowe i podatkowe
Cena i Faktura
Cena: 599zł + 23% VAT za uczestnika
Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.
Cena zawiera
- Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia
Faktura
- Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
- Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.
Proces organizacji szkolenia
- Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
- Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
- Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
- dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
- wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
- Po szkoleniu zostaje wysyłana:
- faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
- certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.
Certyfikat uczestnictwa zawiera:
- Ilość godzin szkolenia
- Imię i nazwisko uczestnika
- Datę szkolenia
- Temat szkolenia
- Numer certyfikatu

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu
Data i godzina szkolenia
- Online
- 2 lipca 2025 r.
- 10:00 - 14:00
- 599zł + 23% VAT za uczestnika
Co oferujemy?
- Płatność do 14 dni po szkoleniu
- Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
- Dostęp do szkolenia online
- Profesjonalnie przygotowane szkolenie
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Autorskie materiały szkoleniowe
Data: 2 lipca 2025
Godzina: 10:00 - 14:00
Cena: 599zł + 23% VAT