Środki trwałe i WNiP w jednostkach medycznych – ewidencja, amortyzacja i rozliczenia w 2025 roku

  1. Ustalanie wartości początkowej aktywów trwałych
    1. Zasady ustalania ceny nabycia środków trwałych i WNiP
    2. Wycena nabyć w walutach obcych – przeliczenia i ujęcie kursowe
    3. Pozyskanie składników majątku w drodze aportu, darowizny lub zakupu po leasingu
    4. Dokumentacja OT i ewidencja w JPK ŚT – aspekty praktyczne
    5. Ujawnienie środka trwałego wcześniej nieujętego w księgach
  2. Rozliczanie niematerialnych składników majątku
    1. Wprowadzenie licencji, programów komputerowych i aktualizacji
    2. Kiedy aktualizacja oprogramowania staje się osobnym składnikiem aktywów
    3. Zasady ujęcia WNiP otrzymanych nieodpłatnie
  3. Amortyzacja majątku trwałego – bilansowo i podatkowo
    1. Kiedy rozpoczynamy amortyzację – ustalenie momentu rozpoczęcia
    2. Dobór symbolu KŚT i określenie metody amortyzacji
    3. Metoda liniowa i degresywna – przykłady zastosowania
    4. Modyfikacja stawek i okresów amortyzacyjnych
    5. Sprzedaż środka trwałego – ostatni odpis amortyzacyjny
  4. Wydatki na ulepszenie i remont – rozróżnienia i skutki
    1. Kryteria podziału na remont i ulepszenie – podejście rachunkowe i podatkowe
    2. Przykłady liczbowego rozliczenia ulepszeń środka całkowicie zamortyzowanego
    3. Nakłady na środki obce – co można amortyzować, a co księgować jako koszt bieżący
    4. Wydatki związane z przemieszczeniem środka trwałego
  5. Rozchód, sprzedaż i likwidacja majątku
    1. Dokumentowanie i ewidencja rozchodu środków trwałych
    2. Zasady wykazywania przychodów i kosztów z tytułu sprzedaży
    3. Darowizna środka trwałego – obowiązki dokumentacyjne i skutki podatkowe
    4. Utylizacja środka trwałego – rozliczenie bilansowe i podatkowe

Cena i Faktura

Cena: 599zł + 23% VAT za uczestnika

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Data i godzina szkolenia

  • Online
  • 2 lipca 2025 r.
  • 10:00 - 14:00
  • 599zł + 23% VAT za uczestnika

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098

Data: 2 lipca 2025
Godzina: 10:00 - 14:00
Cena: 599zł + 23% VAT

Zapisz się teraz!