Standardy Ochrony Małoletnich - obowiązek już do 15 sierpnia 2024!

  1. Dla wszystkich uczestników wzory dokumentów
    1. WZÓR Polityki Ochrony Dzieci zawierający:
      1. Zasady rekrutacji pracowników/wolontariuszy/stażystów/praktykantów,
      2. Zasady bezpiecznych relacji,
      3. Zasady ochrony danych osobowych,
      4. Zasady ochrony wizerunku dzieci w instytucji,
      5. Zasady postępowania w sytuacji podejrzenia krzywdzenia dzieci,
      6. Identyfikacje i reakcje na sygnały świadczące o krzywdzeniu dzieci,
      7. Karta interwencji,
      8. Monitoring polityki – ankieta,
      9. Zasady bezpiecznego korzystania z internetu i mediów elektronicznych,
  2. Najważniejsze zmiany w kontekście ochrony małoletnich w publicznych i niepublicznych szkołach oraz przedszkolach – przedstawienie najważniejszych założeń.
  3. Dokumentacja, którą należy wprowadzić – STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH:
    1. Cel i zakres stosowania Standardów – omówienie w praktyce!
    2. W jaki sposób jak najszybciej wprowadzić niezbędne zmiany?
    3. Szczegółowe omówienie wzoru dokumentacji.
  4. Zasady ochrony dzieci/małoletnich przed krzywdzeniem – NAJNOWSZE OBOWIĄZKI NAŁOŻONE NA JEDNOSTKI!
    1. Zasady ochrony dzieci/małoletnich przed krzywdzeniem;
    2. Zasady zatrudniania pracowników oraz dopuszczania do kontaktu innych osób z dziećmi/małoletnimi;
    3. Zasady bezpiecznych relacji uczniów i personelu
    4. Zasady korzystania z urządzeń elektronicznych z dostępem do sieci Internetu oraz ochrony uczniów/dzieci przed treściami szkodliwymi i zagrożeniami z sieci;
    5. Zasady ochrony wizerunku małoletniego;
    6. Zasady ochrony danych osobowych małoletnich/dzieci.
  5. Zasady i procedury podejmowania interwencji w przypadku podejrzenia krzywdzenia lub krzywdzenia małoletniego – JAK JE WDROŻYĆ W PRAKTYCE?
    1. Zasady i procedury podejmowania w sytuacji podejrzenia stosowania lub stosowania przemocy domowej;
    2. Zasady i procedury postępowania w przypadku wystąpienia zagrożenia cyfrowego.
  6. Organizacja procesu ochrony małoletnich w Jednostce:
    1. Podział obowiązków w zakresie wdrażania „Standardów ochrony małoletnich”;
    2. Zakres kompetencji osoby odpowiedzialnej za przygotowanie personelu szkoły do stosowania „Standardów ochrony małoletnich” oraz dokumentowanie tej czynności;
    3. Osoby odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń podejrzenia lub krzywdzenia;
    4. Dokumentowanie zdarzeń podejrzenia krzywdzenia lub krzywdzenia małoletnich i archiwizowanie wytworzonej dokumentacji;
    5. Zasady ustalania planu wsparcia małoletniemu po ujawnieniu krzywdzenia;
    6. Udostępnianie „Standardów ochrony małoletnich”;
    7. Zasady przeglądu i aktualizowania dokumentu „Standardy ochrony małoletnich”.
  7. Konsultacje z prelegentem – odpowiedzi na indywidualne pytania uczestników

Cena i Faktura

Cena: 399zł + 23% VAT za uczestnika

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Beata Klimas

Dyrektor

Pani Adriana zaprezentowała szkoleniem bardzo wysoki poziom profesjonalizmu. Szkolenie było stsunkowo krótkie acz bardzo treściwe. W efekcie dostępność, w szeroko pojętym rozumieniu, stała się dla mnie bardziej zrozumiała niż po zapoznaniu się z samymi tylko przepisamui prawa. Przygotowane materiały są bardzo dla mnie pomocne i już z nich korzystam. Jestem wdzięczna za wszystkie rady praktyka jakich udzieliła przy okazji Pani Adriana. Z czystym sumieniem kciuk w górę.

Elżbieta Orzech

dyrektor

Polecam. Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Duży plus za przykłady oraz odpowiedzi na pytania z czatu na bieżąco.

Anita Rzepa- Kozłowska

Podinspektor

Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji. Dziękuję

Marian Kmieciak

inspektor

Było to co potrzebne.

Małgorzata Krysiak

Dyrektor Szkoły

Szkolenie doskonałe pod względem merytrycznym, wykładowczyni bardzo konkretna i zorientowana w temacie dostępności

Anna Dreger

koordynator ds. dostępności

Dobrze przygotowana, kontaktowa,

Żaneta Mazurkiewicz

wicedyrektor szkoły

Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji, bardzo dobry kontakt ze słuchaczami. Jestem bardzo zadowolona z materiałów. Dziękuję

Martyna Winkowska

pomoc administracyjna

Szkolenie prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Wiedza potrzebna i praktyczna, szybkie reagowanie na zadawane pytania. Ogólne wrażenia po szkoleniu bardzo dobre.

Elżbieta Łuczyńska

księgowa

Bardzo dobry przekaz informacji

Emilia Bocheńska

Super wykładowca

Ewelina Głębocka

Specjalista ds. Gospodarowania Odpadami

Szkolenie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Szkolenie rewelacyjne, Ne jestem zwolenniczką spotkań on-line bo, nie ukrywając, interakcja z prowadzącym jest naprawdę słaba. Tutaj jest zupełnie inaczej. Pani Adriana od razu odpowiada na zadane jej pytanie wyczerpująco, konkretnie. W ogóle ma taki "zmysł" wychwycenia sedna zadanego pytania, co, umówmy się, w pytaniach zadanych na chacie (pisanych) jest ciężko. Doskonały specjalista w swojej dziedzinie. Prowadzenie szkolenia w miłej formie, prostym językiem, bez zbędnego okraszania prawniczym sloganem. Wszystko jednak poparte obowiązującym stanem prawnym z uwzględnieniem konkretnego paragrafu, przykładami wyroków sądowych i życiem. Szczerze polecam.

Jacek Kmieć

właściciel

Bardzo dobre szkolenie, do rzeczy, profesjonalnie.

Barbatra Nowicka

specjalista - sekretariat

Pani Adriana Głuchowska bardzo jasno i dla mnie zrozumiale prowadziła szkolenie.

Mariusz Jaszczuk

Zastępnca Prezesa Zarządu

Szkolenie poprowadzone sprawnie. Najważniejsze zagadnienia wyjaśnione rzeczowo i przystępnym językiem. Temat aktualny i bardzo przydatny.

Monika Zamarja

właściciel

Wykładowca merytoryczny , przystępnie przekazuje wiedzę, komunikatywny i sympatyczny.

avatar checked-mark

Adriana Głuchowska

Ekspert, doradca

4.5 112 opinii

7000+
Przeszkolonych
900+
Szkoleń

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publi…
Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz prawa pracy. Od lat zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem procedur w instytucjach sektora finansów publicznych w tym Polityk Bezpieczeństwa Informacji dla sektora publicznego. Jako głos doradczy i ekspert na co dzień rozwiązuje nietypowe problemy z praktyki Przedsiębiorstw i Urzędów. Od 1998 roku przeszkoliła ponad kilkanaście tysięcy osób, przeprowadzając setki szkoleń.
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.

Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!

Data i godzina szkolenia

  • Online
  • 19 lipca 2024 r.
  • 10:00 - 13:30

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098

Zapisz się i bądź na bieżąco

Wypełnij formularz, aby być na bieżąco z nowościami z zakresu interesującej Cię branży.