Standardy Ochrony Małoletnich - obowiązek już do 15 sierpnia 2024!

  1. Dla wszystkich uczestników wzory dokumentów
    1. WZÓR Polityki ochrony dzieci (dodatkowo: komunikat dla dzieci, zarządzenie), wzór zawiera:
      1. Preambuła, czyli wstęp do dokumentu
      2. Słowniczek pojęć/objaśnienie terminów używanych w dokumencie
      3. Polityka ochrony dzieci
      4. Rozpoznawanie i reagowanie na czynniki ryzyka krzywdzenia dzieci
      5. Zasady rekrutacji pracowników/wolontariuszy/stażystów/praktykantów
      6. Zasady bezpiecznych relacji pomiędzy pracownikami (wolontariuszami, stażystami, praktykantami) instytucji a dziećmi
      7. Procedury interwencji w przypadku podejrzenia krzywdzenia dziecka
      8. Zasady ochrony danych osobowych oraz wizerunku dzieci w instytucji
      9. Zasady bezpiecznego korzystania z internetu i mediów elektronicznych
      10. Monitoring standardów
      11. Przepisy końcowe
      12. Załączniki: Zasady bezpiecznej rekrutacji, Zasady bezpiecznych relacji personelu z dziećmi, Karta interwencji, Zasady ochrony wizerunku i danych osobowych dzieci, Monitoring polityki – ankieta, Zasady bezpiecznego korzystania z internetu i mediów elektronicznych
  2. Najważniejsze zmiany w kontekście ochrony małoletnich w publicznych i niepublicznych szkołach oraz przedszkolach – przedstawienie najważniejszych założeń.
  3. Dokumentacja, którą należy wprowadzić – STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH:
    1. Cel i zakres stosowania Standardów – omówienie w praktyce!
    2. W jaki sposób jak najszybciej wprowadzić niezbędne zmiany?
    3. Szczegółowe omówienie wzoru dokumentacji.
  4. Zasady ochrony dzieci/małoletnich przed krzywdzeniem – NAJNOWSZE OBOWIĄZKI NAŁOŻONE NA JEDNOSTKI!
    1. Zasady ochrony dzieci/małoletnich przed krzywdzeniem;
    2. Zasady zatrudniania pracowników oraz dopuszczania do kontaktu innych osób z dziećmi/małoletnimi;
    3. Zasady bezpiecznych relacji uczniów i personelu
    4. Zasady korzystania z urządzeń elektronicznych z dostępem do sieci Internetu oraz ochrony uczniów/dzieci przed treściami szkodliwymi i zagrożeniami z sieci;
    5. Zasady ochrony wizerunku małoletniego;
    6. Zasady ochrony danych osobowych małoletnich/dzieci.
  5. Zasady i procedury podejmowania interwencji w przypadku podejrzenia krzywdzenia lub krzywdzenia małoletniego – JAK JE WDROŻYĆ W PRAKTYCE?
    1. Zasady i procedury podejmowania w sytuacji podejrzenia stosowania lub stosowania przemocy domowej;
    2. Zasady i procedury postępowania w przypadku wystąpienia zagrożenia cyfrowego.
  6. Organizacja procesu ochrony małoletnich w Jednostce:
    1. Podział obowiązków w zakresie wdrażania „Standardów ochrony małoletnich”;
    2. Zakres kompetencji osoby odpowiedzialnej za przygotowanie personelu szkoły do stosowania „Standardów ochrony małoletnich” oraz dokumentowanie tej czynności;
    3. Osoby odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń podejrzenia lub krzywdzenia;
    4. Dokumentowanie zdarzeń podejrzenia krzywdzenia lub krzywdzenia małoletnich i archiwizowanie wytworzonej dokumentacji;
    5. Zasady ustalania planu wsparcia małoletniemu po ujawnieniu krzywdzenia;
    6. Udostępnianie „Standardów ochrony małoletnich”;
    7. Zasady przeglądu i aktualizowania dokumentu „Standardy ochrony małoletnich”.
  7. Konsultacje z prelegentem – odpowiedzi na indywidualne pytania uczestników

Cena i Faktura

Cena: 399zł + 23% VAT za uczestnika

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Dorota Mazurek

Sekretarz szkoły

Szkolenie prowadzone profesjonalnie. Wiedza przekazana w bardzo przystępny sposób. Merytorycznie wysoki poziom.

Jarosław Nowacki

zastępca dyrektora

Szkolenie merytoryczne, materiały przydatne, prowadząca pełen profesjonalizm

Dorota Kasprzak

Prezes

Niestety nie mogłam na bieżąco uczestniczyć w szkoleniu ale obejrzałam całe nagranie. Wielka wiedza i umiejętność w przekazywaniu informacji rzeczowo, konkretnie, bez zbędnych ozdobników. Super . Bardzo dziękuję za dużą dawkę informacji. Na pewno nie jest to moje ostatnie szkolenie. Polecam.

Marta Magier

dyrektor

Pełen profesjonalizm.

Joanna Filiowicz

Referent

Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie, konkretne dostosowane do tematyki. Odpowiadanie na zadawane pytania na bieżąco.

Jan

Inspektor

Jak najbardziej polecam.

Jolanta Bukowska

sam.ref.ds. kadrowych, płacowych i administracyjnych

Bardzo przydatne szkolenie. Wspaniały wykładowca. Pozdrowienia dla Pani Adriany Głuchowskiej.

Beata Klimas

Dyrektor

Pani Adriana zaprezentowała szkoleniem bardzo wysoki poziom profesjonalizmu. Szkolenie było stsunkowo krótkie acz bardzo treściwe. W efekcie dostępność, w szeroko pojętym rozumieniu, stała się dla mnie bardziej zrozumiała niż po zapoznaniu się z samymi tylko przepisamui prawa. Przygotowane materiały są bardzo dla mnie pomocne i już z nich korzystam. Jestem wdzięczna za wszystkie rady praktyka jakich udzieliła przy okazji Pani Adriana. Z czystym sumieniem kciuk w górę.

Elżbieta Orzech

dyrektor

Polecam. Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Duży plus za przykłady oraz odpowiedzi na pytania z czatu na bieżąco.

Anita Rzepa- Kozłowska

Podinspektor

Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji. Dziękuję

Marian Kmieciak

inspektor

Było to co potrzebne.

Małgorzata Krysiak

Dyrektor Szkoły

Szkolenie doskonałe pod względem merytrycznym, wykładowczyni bardzo konkretna i zorientowana w temacie dostępności

Anna Dreger

koordynator ds. dostępności

Dobrze przygotowana, kontaktowa,

Żaneta Mazurkiewicz

wicedyrektor szkoły

Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji, bardzo dobry kontakt ze słuchaczami. Jestem bardzo zadowolona z materiałów. Dziękuję

Martyna Winkowska

pomoc administracyjna

Szkolenie prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Wiedza potrzebna i praktyczna, szybkie reagowanie na zadawane pytania. Ogólne wrażenia po szkoleniu bardzo dobre.

avatar checked-mark

Adriana Głuchowska

Ekspert, doradca

4.5 119 opinii

7000+
Przeszkolonych
900+
Szkoleń

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publi…
Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz prawa pracy. Od lat zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem procedur w instytucjach sektora finansów publicznych w tym Polityk Bezpieczeństwa Informacji dla sektora publicznego. Jako głos doradczy i ekspert na co dzień rozwiązuje nietypowe problemy z praktyki Przedsiębiorstw i Urzędów. Od 1998 roku przeszkoliła ponad kilkanaście tysięcy osób, przeprowadzając setki szkoleń.
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.

Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!

Data i godzina szkolenia

  • Online
  • 1 lipca 2024 r.
  • 10:00 - 13:30

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098