Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w praktyce w 2025 roku - aż 17 wzorów wszystkich niezbędnych dokumentów dla każdego uczestnika!

PEWNY TERMIN

Wzory dokumentów, które otrzymasz w ramach szkolenia:

  • Regulamin ZFŚS
  • Sprawozdanie roczne z gospodarowania środkami ZFŚS
  • Preliminarz dochodów i wydatków ZFŚS na poszczególne cele i rodzaje działalności socjalnej
  • Informacja o sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej osoby zamierzającej skorzystać ze świadczeń finansowanych z ZFŚS
  • Wniosek o przyznanie z ZFŚS dofinansowania do zorganizowanego wypoczynku dzieci i młodzieży
  • Wniosek o przyznanie zapomogi
  • Wniosek o udzielenie pożyczki
  • Umowa pożyczki z ZFŚS
  • Tabele dopłat do świadczeń finansowanych z ZFŚS
  • Wniosek o przyznanie dla dziecka świadczenia rzeczowego z tytułu zwiększonych wydatków w okresie zimowym
  • Wniosek o przyznanie świadczenia pieniężnego z tyt. zwiększonych wydatków w okresie zimowym
  • Wniosek o dofinansowanie z ZFŚS działalności kulturalno-oświatowej, sportowo-rekreacyjnej
  • Rejestr wniosków o udzielenie pożyczki na cele mieszkaniowe
  • Wniosek o przyznanie z ZFŚS dofinansowania do wypoczynku pracownika, emeryta, rencisty
  • Plan zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na dokonanie potrącenia z wynagrodzenia
  • Regulamin pracy komisji socjalnej
  1. Informacje ogólne oraz zmiany.
  2. Zasady naliczania odpisu w praktyce.
  3. Możliwość wyboru pomiędzy tworzeniem ZFŚS a wypłatą świadczenia urlopowego.
  4. Osoby uprawnione do pomocy z ZFŚS.
  5. Ustawowy zakres działalności socjalnej z uwzględnieniem najnowszych zmian.
  6. Badanie sytuacji życiowej osób uprawnionych w świetle znowelizowanych przepisów rozporządzenia unijnego RODO w praktyce.
  7. Opodatkowanie świadczeń z ZFŚS i gromadzenie dokumentów w świetle przepisów rozporządzenia RODO zmiany w opodatkowaniu świadczeń – praktyczne podejście do opodatkowania świadczeń z Zakładowego Funduszu.
  8. Procedura wydania, treść i wprowadzanie zmian do ZFŚS.
  9. Regulamin ZFŚS  – OMAWIANIE AKTUALNEGO WZORU W PRAKTYCE!
    1. Procedura tworzenia, wprowadzenia i zmiany regulaminu ZFŚS.
    2. Organizacje związkowe i ich rozszerzone kompetencje.
    3. Konsekwencje nieuzgodnienia regulaminu lub uzgodnienia regulaminu z nieuprawnioną osobą.
    4. Zapisy, które należy umieścić w Regulaminie ZFŚS.
    5. Przykładowy regulamin ZFŚS z załącznikami – z omówieniem.
    6. Najczęściej spotykane błędy.
  10. Konsultacje z prelegentem.

Cena i Faktura

Cena: 399zł + 23% VAT za uczestnika

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Dorota Mazurek

Sekretarz szkoły

Szkolenie prowadzone profesjonalnie. Wiedza przekazana w bardzo przystępny sposób. Merytorycznie wysoki poziom.

Jarosław Nowacki

zastępca dyrektora

Szkolenie merytoryczne, materiały przydatne, prowadząca pełen profesjonalizm

Dorota Kasprzak

Prezes

Niestety nie mogłam na bieżąco uczestniczyć w szkoleniu ale obejrzałam całe nagranie. Wielka wiedza i umiejętność w przekazywaniu informacji rzeczowo, konkretnie, bez zbędnych ozdobników. Super . Bardzo dziękuję za dużą dawkę informacji. Na pewno nie jest to moje ostatnie szkolenie. Polecam.

Marta Magier

dyrektor

Pełen profesjonalizm.

Joanna Filiowicz

Referent

Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie, konkretne dostosowane do tematyki. Odpowiadanie na zadawane pytania na bieżąco.

Jan

Inspektor

Jak najbardziej polecam.

Jolanta Bukowska

sam.ref.ds. kadrowych, płacowych i administracyjnych

Bardzo przydatne szkolenie. Wspaniały wykładowca. Pozdrowienia dla Pani Adriany Głuchowskiej.

Beata Klimas

Dyrektor

Pani Adriana zaprezentowała szkoleniem bardzo wysoki poziom profesjonalizmu. Szkolenie było stsunkowo krótkie acz bardzo treściwe. W efekcie dostępność, w szeroko pojętym rozumieniu, stała się dla mnie bardziej zrozumiała niż po zapoznaniu się z samymi tylko przepisamui prawa. Przygotowane materiały są bardzo dla mnie pomocne i już z nich korzystam. Jestem wdzięczna za wszystkie rady praktyka jakich udzieliła przy okazji Pani Adriana. Z czystym sumieniem kciuk w górę.

Elżbieta Orzech

dyrektor

Polecam. Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Duży plus za przykłady oraz odpowiedzi na pytania z czatu na bieżąco.

Anita Rzepa- Kozłowska

Podinspektor

Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji. Dziękuję

Marian Kmieciak

inspektor

Było to co potrzebne.

Małgorzata Krysiak

Dyrektor Szkoły

Szkolenie doskonałe pod względem merytrycznym, wykładowczyni bardzo konkretna i zorientowana w temacie dostępności

Anna Dreger

koordynator ds. dostępności

Dobrze przygotowana, kontaktowa,

Żaneta Mazurkiewicz

wicedyrektor szkoły

Szkolenie przeprowadzone bardzo dobrze, profesjonalny przekaz informacji, bardzo dobry kontakt ze słuchaczami. Jestem bardzo zadowolona z materiałów. Dziękuję

Martyna Winkowska

pomoc administracyjna

Szkolenie prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Wiedza potrzebna i praktyczna, szybkie reagowanie na zadawane pytania. Ogólne wrażenia po szkoleniu bardzo dobre.

avatar checked-mark

Adriana Głuchowska

Ekspert, doradca

4.5 119 opinii

7000+
Przeszkolonych
900+
Szkoleń

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publi…
Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz prawa pracy. Od lat zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem procedur w instytucjach sektora finansów publicznych w tym Polityk Bezpieczeństwa Informacji dla sektora publicznego. Jako głos doradczy i ekspert na co dzień rozwiązuje nietypowe problemy z praktyki Przedsiębiorstw i Urzędów. Od 1998 roku przeszkoliła ponad kilkanaście tysięcy osób, przeprowadzając setki szkoleń.
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Data i godzina szkolenia

  • Online
  • 9 czerwca 2025 r.
  • 10:00 - 14:00
  • 399zł + 23% VAT za uczestnika

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098

Data: 9 czerwca 2025
Godzina: 10:00 - 14:00
Cena: 399zł + 23% VAT

Zapisz się teraz!