Zamknięcie w podatku CIT w spółdzielniach mieszkaniowych z przykładowym wypełnieniem noty podatkowej i deklaracji podatkowej CIT-8

PEWNY TERMIN
  1. Podatek CIT z uwzględnieniem specyfik spółdzielni mieszkaniowych (SM) oraz wspólnot mieszkaniowych (WM)
    1. Zasady opodatkowania podatkiem CIT działalności prowadzonej przez SM i WM
    2. Przychody zwolnione z podatku CIT z uwzględnieniem specyfiki SM
    3. Przychody z tytułu działalności gospodarczej wyłączone ze zwolnienia.
    4. Zasady rozliczeń dotacji
    5. Nieodpłatne świadczenia jako przychód podatkowy
    6. Rozliczenie zaliczek w podatku CIT
    7. Zasady rozliczania tzw. refaktury
    8. Moment powstania obowiązku podatkowego
    9. Zasady rozliczania odsetek na gruncie podatku CIT
    10. Kwalifikacja podatkowa kosztów uzyskania przychodu z uwzględnieniem specyfiki SM:
      1. Kwalifikacja wydatku do kosztów uzyskania przychodu - zasady
      2. Koszty nie stanowiące kosztów uzyskania przychodu - przykłady
      3. Pozostałe koszty
    11. Zasady rozliczania strat podatkowych
    12. Odpisy aktualizujące należności
    13. Opodatkowanie odszkodowań
    14. Skutki podatkowe zatrzymanego wadium
    15. Koszty sądowe oraz koszty komornika w rozliczeniu podatku CIT
    16. Środki trwałe i wartości niematerialne i prawne– zasady amortyzacji
    17. SM oraz WM jako mały podatnik na gruncie podatku CIT
    18. Podatek dochodowy od budynków (ST)
    19. Specyfika działalności na gruncie podatku CIT w zakresie nieruchomości
    20. Czy w SM występuje podatek u źródła?
    21. Ceny transferowe oraz zasady sporządzania dokumentacji podatkowej
    22. Ulgi podatkowe i zwolnienia w podatku CIT z uwzględnieniem specyfiki SM
    23. Amortyzacja lokali mieszkalnych
    24. Przesyłanie ksiąg i ewidencji za pomocą środków komunikacji elektronicznej
    25. Koszty finansowania dłużnego.
    26. Ulga na złe długi
    27. Pozostałe zagadnienia
  2. Nota podatkowa oraz Deklaracja CIT – 8 - przykład
    1. Zasady identyfikacji i wykazywania przychodów m.in. z tytułu: wynajmu, usług konserwacyjnych, opłat za media (np. woda, ogrzewanie), odsetek, upomnień.
    2. Wykazywanie dotacji
    3. Zasady rozpoznawania i wykazywania kosztów uzyskania przychodu
    4. Przychody zwolnione z opodatkowania
    5. Przychody niepodlegające opodatkowaniu
    6. Przychody podlegające opodatkowaniu w roku bieżącym, ujęte w księgach rachunkowych lat ubiegłych
    7. Dochody wolne od podatku
    8. Koszty niestanowiące kosztów uzyskania przychodu
    9. Koszty innych lat
    10. Korekty przychodów i kosztów
    11. Kalkulacja podatku
    12. Rozliczenie straty podatkowej
    13. Pozostałe zagadnienia
  3. Pytania

Cena i Faktura

Cena: 399zł + 23% VAT za uczestnika

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Agnieszka Gołąb

Główny księgowy

Szkolenie bardzo ciekawe. Przygotowany materiał jest obszerny, ale został przekazany jasno i zrozumiale. Interpretacje i przykłady na pewno ułatwiają zapamiętywanie. Wykładowca doświadczony, posiadający dużą wiedzę. Załączony materiał pozwoli szybko odnaleźć potrzebne treści i informacje. Polecam!

Katarzyna Rawicka

Główna Księgowa

Temat zmian w podatku od nieruchomości zaprezentowany kompleksowo, dobry kontakt w trakcie szkolenia. Dziękuję.

Urszula Cebrat

Czynszowo-księgowe

Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie. Informacje oraz przykłady używane w trakcie szkolenia odpowiadały na moje potrzeby.

avatar checked-mark

Arkadiusz Duda

Doradca podatkowy

4.5 3 opinii

Doradca podatkowy. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem VAT, podatkiem dochodowym od osób prawnych oraz podatkiem od nieruchomości…
Doradca podatkowy. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem VAT, podatkiem dochodowym od osób prawnych oraz podatkiem od nieruchomości. Jego bogate doświadczenie obejmuje m.in. obsługę spółek z czołowej na polskim rynku grupy telekomunikacyjnej oraz spółek z sektora paliwowego. Koordynował wiele kluczowych na polskim rynku projektów optymalizacji podatkowej, w tym największy pod względem wartości, projekt optymalizacji podatku od nieruchomości. Posiada szeroką wiedzę oraz praktyczne umiejętności w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz przed sądami administracyjnymi. Uczestniczył w kilkuset postępowaniach podatkowych. Prowadzi liczne szkolenia w zakresie podatku VAT, podatków dochodowych, podatku od nieruchomości oraz schematów podatkowych (MDR). Jest autorem wielu publikacji związanych z zagadnieniami podatkowymi oraz redaktorem naczelnym dwumiesięcznika podatkowego Kazus podatkowy.
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Nie realizujemy szkolenia z tej tematyki w chwili obecnej.

Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!

Data i godzina szkolenia

  • Online
  • 31 października 2024 r.
  • 10:00 - 14:00

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098

Zapisz się i bądź na bieżąco

Wypełnij formularz, aby być na bieżąco z nowościami z zakresu interesującej Cię branży.