Akcja Bilans 2025 r. w spółdzielni mieszkaniowej

  1. Podstawowe zasady inwentaryzacji w stanowisku Komitetu Standardów Rachunkowości
    1. ustawowy termin przeprowadzenia inwentaryzacji (1 października – do 15 stycznia następnego roku)
    2. rodzaje inwentaryzacji: spis z natury, potwierdzenie sald, w drodze weryfikacji
    3. zatwierdzenie wyników inwentaryzacji i rozliczenie niedoborów i nadwyżek inwentaryzacyjnych w księgach rachunkowych
  2. Środki trwałe
    1. wartość brutto i netto budynków, gruntów i prawa wieczystego użytkowania gruntów
    2. wartości niematerialne i prawne
    3. dokumentacja majątku OT, LT – likwidacja
    4. środki trwałe w budowie i inwestycje rozpoczęte
    5. bilans zamknięcia i zagadnienia podatkowe związane ze środkami trwałymi – KR-ŚT-JPK
  3. Należności i zobowiązania
    1. możliwości rezygnacji z zasady ostrożności
    2. wiekowanie należności i wskaźnik zadłużenia
    3. należności i zobowiązania osób uprawnionych do lokali
    4. należności dochodzone na drodze sądowej
    5. zagadnienia podatkowe związane z należnościami i zobowiązaniami
  4. Zapasy
    1. koszt wytworzenia budynku
    2. prezentacja w sprawozdaniu finansowym lokali przeznaczonych na sprzedaż w poz. towary
    3. zagadnienia podatkowe związane z zapasami
  5. Inwestycje krótkoterminowe
    1. wycena na dzień bilansowy
  6. Czynne i bierne rozliczenia międzyokresowe
  7. Fundusze własne spółdzielni i ich zgodność z wartością bilansową środków i trwałych
  8. Podział wyniku finansowego z działalności gospodarczej, rozliczenie pożytków z nieruchomości wspólnej
  9. Fundusz remontowy i inne fundusze celowe – zasady ewidencji i rozliczenia
  10. Opłata przekształceniowa – zagadnienia podatkowe i ewidencyjne
  11. Porównywalność danych w sprawozdaniu finansowym i planie kont ze znacznikami w aspekcie JPK – Księgi Rachunkowe
  12. Pytania i dyskusja

Cena i Faktura

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu
Dodaj opinię Spółdzielnie mieszkaniowe Bilansowanie

Licencjonowany zarządca nieruchomości, lustrator, członek zarządu stowarzyszenia zarządów nieruchomości, pełniła funkcje wiceprezeski, prokurenta, gł…
Licencjonowany zarządca nieruchomości, lustrator, członek zarządu stowarzyszenia zarządów nieruchomości, pełniła funkcje wiceprezeski, prokurenta, głównej księgowej w warszawskich spółdzielniach mieszkaniowych, w energetyce cieplnej, w firmie audytorskiej. Doświadczony wykładowca, praktyk, autorka licznych publikacji dotyczących gospodarki finansowej. Aktualnie prowadzi wykłady z gospodarki finansowej i lustracji w Uniwersytecie Rzeszowskim na studiach podyplomowych. Współpracowała z wydawnictwem C.H.Beck, w redagowania odpowiedzi na pytania w „Teczce zarządcy” oraz z wydawnictwem Wolter Kluwers - Vademecum Głównego Księgowego, Domy Spółdzielcze – Finanse. Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji członka rady nadzorczej , lustracji działalności spółdzielni, w doradztwie od 25 lat, w prowadzeniu autorskich szkoleń, warsztatów i seminariów dla rad nadzorczych organów i pracowników spółdzielni a także zarządców nieruchomości.
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Powiadom o dostępnych terminach

Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098