M-Legitymacja i E-Legitymacja - nowy obowiązek jednostek oświaty od 12 lipca 2024 r. - ujęcie praktyczne

  1. Definicje ustawowe
    1. Aplikacja mLegitymacja
    2. Certyfikat podstawowy
    3. Certyfikat użytkownika aplikacji mLegitymacja
    4. Dokument mobilny
  2. E-Legitymacja – nowy obowiązek w jednostkach oświaty od 12 lipca 2024r.
    1. Od kiedy będzie obowiązywała?
    2. Czym się różni od dotychczasowych rozwiązań?
    3. Nowe zabezpieczenia i zasady wydawania
  3. Aplikacja mLegitymacja – jak to działa?
    1. Do czego można wykorzystać aplikację?
    2. Jak zainstalować aplikację?
    3. mLegitymacja na telefonie
    4. Zakres danych osobowych gromadzonych w aplikacji
    5. Dokument mLegitymacja – co to jest i jakie dane zawiera?
    6. Bezpieczeństwo danych osobowych, uwierzytelnienie dwuskładnikowe
    7. Logowanie
    8. Integracja z rejestrami
    9. Certyfikat ucznia – zasady działania
    10. Certyfikat studenta – zasady działania
    11. Jak długo organ potwierdzający tożsamość przechowuje dane osobowe?
    12. Dalszy rozwój aplikacji.
  4. Usługi w aplikacji mLegitymacja
    1. Do czego można wykorzystać mLegitymację?
    2. Jak założyć profil w aplikacji
    3. Jak aktywować profil
    4. Zgłoszenie placówki do programu mLegitymacja
    5. Jak zweryfikować mLegitymację szkolną?
    6. Okazanie dokumentu na ekranie urządzenia mobilnego (weryfikacja wizualna tak jak tradycyjnej legitymacji szkolnej)
    7. Weryfikacja funkcjonalna
    8. Weryfikacja kryptograficzna
  5. Pytania:
    1. komu wydajemy MLegitymacja w przypadku uczniów z niepełnosprawnościami, które nie mają dostępu do urządzeń mobilnych?
    2. czy należy prowadzić eweidencję MLegitymacji?
    3. czy jeżeli uczeń posiadał legitymację papierową i ją zgubił musi otrzymać e-legitymację?
    4. czy M-Legitymację wydajemy tylko nowym uczniom?
    5. czy uczniowie, którzy już rozpoczęli naukę i według rozporządzenia mogą nadal posiadać legitymacje papierowe muszą otrzymać m-legitymacje ?
    6. co w sytuacji kiedy uczeń rozpoczynający naukę nie chce legitymacji i nie przynosi zdjęcia?
    7. w jaki sposób odnotować sprzeciw rodziców dotyczący otrzymania MLegitymacji?
    8. czy w przypadku duplikatów legitymacji wystawiamy legitymację papierową czy e-legitymację?
    9. jak będzie wyglądać opłata za duplikat e-legitymacji?
    10. czy jeżeli uczeń nie chce MLegitymacji musimy mu ją wyrobić?
    11. czy wydane mlegitymacje odnotowujemy w rejestrze wydanych legitymacji? Czy w nowej ewidencji?
    12. czy będzie możliwość instalacji MLegitymacji na więcej niż jednym urządzeniu?

Cena i Faktura

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu
avatar checked-mark

Adam Parysz

Trener, archiwista, inspektor ochrony da

Dodaj opinię Oświata e-Legitymacje Kadrowo-płacowe
12000+
Przeszkolonych

Trener, archiwista, inspektor ochrony danych koordynator dostępności oraz audytor. Praktyk, nie teoretyk. Jestem również właścicielem firmy AMP Train…
Trener, archiwista, inspektor ochrony danych koordynator dostępności oraz audytor. Praktyk, nie teoretyk. Jestem również właścicielem firmy AMP Trainers’ Hub z siedzibą w Katowicach. Karierę trenerską rozpocząłem w 2013 roku. Od tego czasu na sali szkoleniowej spędziłem 10 954 godzin szkoleniowych, szkoląc łącznie ponad 12 tysięcy osób. Mam przyjemność szkolić zarówno urzędy centralne, jednostki samorządu terytorialnego wszystkich szczebli oraz firmy sektora prywatnego. Prywatnie zafascynowany dostępnością (zwłaszcza cyfrową), a także fotograf, podróżnik i miłośnik architektury
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Powiadom o dostępnych terminach

Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098