Obsługa systemu e-Doręczenia ujęcie praktyczne w 2024 r.
- Ustawa o doręczeniach elektronicznych – definicje.
- Podmiot publiczny,
- Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
- Operator wyznaczony,
- Publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
- Publiczna usługa hybrydowa,
- Przesłanki doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej, wyłączenia,
- Adres do doręczeń elektronicznych,
- Jakich rodzajów doręczeń nie obejmuje ustawa?
- Baza adresów elektronicznych – co to?
- Jakie skutki prawne wywołuje wpis do bazy
- Obowiązek posiadania przez podmiot publiczny adresu do doręczeń elektronicznych
- Jedna skrytka do doręczeń w miejsce dwóch
- Co z firmami i obywatelami?
- Zarządzanie skrzynką doręczeń
- Czy i jak można zrezygnować z rejestrowanego doręczenia elektronicznego
- Jakie są metody wpisu do bazy adresów elektronicznych
- Na jaki okres następuje wpis do bazy?
- Jakich rodzajów doręczeń nie obejmuje ustawa?
- Baza adresów elektronicznych – co to?
- Jakie skutki prawne wywołuje wpis do bazy
- Zmiany w edoręczeniach: większe załączniki
- Zmiany w edoręczeniach: dłuższy termin na odebranie wiadomości
- Zmiany w edoręczeniach: masowa wysyłka
- Zmiany w edoręczeniach: zmiana formy odbioru korespondencji
- Operator wyznaczony. Umowa. Opłaty.
- Kto pełni rolę operatora wyznaczonego?,
- Zawarcie umowy z operatorem wyznaczonym,
- Cennik operatora wyznaczonego,
- Odpowiedzialność operatora wyznaczonego.
- KPA a e-Doręczenia
- Art. 35 KPA,
- Art. 39 KPA,
- Zmiana terminu odbioru pisma przez osobę fizyczną,
- Decyzje o rygorze natychmiastowej wykonalności.
- Harmonogram wdrożenia e-doręczeń.
- Kiedy wchodzą do systemu poszczególne podmioty publiczne,
- Kiedy wchodzą do systemu poszczególne podmioty niepubliczne,
- Wyłączenia.
- Jak się przygotować do e-doręczeń?.
- Jakie warunki należy spełnić?,
- Wymogi techniczne i organizacyjne,
- Korzyści z wdrożenia e-Doręczeń.
- Założenie adresu do e-doręczeń. Konto testowe.
- Do czego jest potrzebny adres do powiadomień?,
- Dodawanie adresu powiadomień,
- Zmiana adresu powiadomień,
- Złożenie wniosku,
- Złożenie wniosku o dostęp do systemu testowego INT.
- Obsługa systemu
- Co nowego w edoręczeniach?
- Interfejs programu,
- Obsługa skrzynki do e-Doręczeń,
- Zarządzanie skrzynkami do e- Doręczeń,
- Odbieranie wiadomości,
- Odpowiedź na wiadomość,
- Sortowanie wiadomości,
- Przeszukiwanie skrzynki,
- Wysyłanie wiadomości,
- Dodawanie załączników,
- Podgląd wiadomości,
- Masowe wiadomości,
- Budowa adresu do e-Doręczeń,
- Wyszukiwanie adresata wiadomości,
- Zapisywanie kopii roboczej,
- Kopie robocze,
- Usuwanie wiadomości,
- Usługa powiązana: Kwalifikowana Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego – do czego służy i jak ją wykorzystać?,
- Użytkownicy,
- Dodawanie użytkownika,
- Zarządzanie użytkownikiem,
- Usuwanie użytkownika,
- Role w systemie,
- Dodawanie ról,
- Usuwanie ról,
- Modyfikacja ról,
- Role: Właściciel, Administrator, Obserwator, Uprawniony – różnice, podobieństwa, uprawnienia ról,
- Zasoby – zarządzanie zasobami,
- Systemy – dodawanie systemu.
- Integracja z EZD
- Jak przeprowadzić integrację?,
- Jakie usługi można zintegrować?,
- Przykłady integracji oraz wysyłek.
Cena i Faktura
Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.
Cena zawiera
- Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia
Faktura
- Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
- Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.
Proces organizacji szkolenia
- Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
- Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
- Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
- dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
- wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
- Po szkoleniu zostaje wysyłana:
- faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
- certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.
Certyfikat uczestnictwa zawiera:
- Ilość godzin szkolenia
- Imię i nazwisko uczestnika
- Datę szkolenia
- Temat szkolenia
- Numer certyfikatu

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Adam Parysz
Trener, archiwista, inspektor ochrony da
12000+
Przeszkolonych
Trener, archiwista, inspektor ochrony danych koordynator dostępności oraz audytor. Praktyk, nie teoretyk. Jestem również właścicielem firmy AMP Train…
Trener, archiwista, inspektor ochrony danych koordynator dostępności oraz audytor. Praktyk, nie teoretyk. Jestem również właścicielem firmy AMP Trainers’ Hub z siedzibą w Katowicach. Karierę trenerską rozpocząłem w 2013 roku. Od tego czasu na sali szkoleniowej spędziłem 10 954 godzin szkoleniowych, szkoląc łącznie ponad 12 tysięcy osób. Mam przyjemność szkolić zarówno urzędy centralne, jednostki samorządu terytorialnego wszystkich szczebli oraz firmy sektora prywatnego. Prywatnie zafascynowany dostępnością (zwłaszcza cyfrową), a także fotograf, podróżnik i miłośnik architektury
Zobacz pełny opis
Schowaj pełny opis
Powiadom o dostępnych terminach
Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!
Co oferujemy?
- Płatność do 14 dni po szkoleniu
- Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
- Dostęp do szkolenia online
- Profesjonalnie przygotowane szkolenie
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Autorskie materiały szkoleniowe