Raport o stanie zapewnienia dostępności w 2025 roku Koordynator do spraw dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami a złożenie raportu do gus-u w pigułce
- Deklaracja dostępności
- Informacja o wprowadzonych środkach zapewnienia dostępności
- Przykładowy plan naprawczy
- Plan poprawy dostępności
- Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Informacja o wprowadzonych środkach zapewnienia dostępności
- Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
- Nowy formularz Raportu o stanie zapewnienia dostępności.
- Omówienie poszczególnych działów Raportu (działy I-V) - analiza, pomocne wskazówki i dobre praktyki.
- Na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu Raportu w 2025 roku i jak zweryfikować podjęte działania od momentu złożenia poprzedniego raportu w 2021 roku do przygotowania obecnego? 4. Najczęstsze błędy i nieprawidłowości po złożeniu ostatniego raportu o stanie zapewnienia dostępności w 2021 roku (najliczniejsze nieprawidłowości w obszarze funkcjonalności strony internetowej, dostępność cyfrowa wymaga pilnej poprawy).
- Koordynator ds. dostępności i jego nowe zadania
- Wniosek/żądanie o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej – wzór i sposób przygotowania.
- Realizacja wniosku o zapewnienie dostępności – procedura ich rozpatrzenia.
- Brak możliwości zapewnienia dostępności – sposób postępowania.
- Skarga na brak zapewnienia dostępności i jej konsekwencje.
- Działania alternatywne przy braku dostępności – jak zapewnić?
- Raport z audytu dostępności poszczególnych budynków pod kątem dostępności fizycznej, komunikacyjnej i sensorycznej – praktyczny warsztat
- Deklaracja dostępności stron internetowych – po korekcie.
- Dostępność w zamówieniach publicznych – obowiązek podmiotów publicznych do stosowania przepisów dotyczących dostępności przy procedurach zakupowych – zgodnie z Ustawą „Prawo Zamówień Publicznych” - przykładowe zapisy o dostępności w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
- Wątpliwości i pytania w kwestii zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami:
- Sesja pytań i odpowiedzi oraz konsultacje z prelegentem.
Cena i Faktura
Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.
Cena zawiera
- Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia
Faktura
- Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
- Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.
Proces organizacji szkolenia
- Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
- Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
- Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
- dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
- wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
- Po szkoleniu zostaje wysyłana:
- faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
- certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.
Certyfikat uczestnictwa zawiera:
- Ilość godzin szkolenia
- Imię i nazwisko uczestnika
- Datę szkolenia
- Temat szkolenia
- Numer certyfikatu

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Adriana Głuchowska
Ekspert, doradca
7000+
Przeszkolonych900+
Szkoleń
Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publi…
Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce. Niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz prawa pracy. Od lat zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem procedur w instytucjach sektora finansów publicznych w tym Polityk Bezpieczeństwa Informacji dla sektora publicznego.
Jako głos doradczy i ekspert na co dzień rozwiązuje nietypowe problemy z praktyki Przedsiębiorstw i Urzędów. Od 1998 roku przeszkoliła ponad kilkanaście tysięcy osób, przeprowadzając setki szkoleń.
Zobacz pełny opis
Schowaj pełny opis
Powiadom o dostępnych terminach
Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!
Co oferujemy?
- Płatność do 14 dni po szkoleniu
- Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
- Dostęp do szkolenia online
- 48h dostęp do nagrania po szkoleniu
- Profesjonalnie przygotowane szkolenie
- Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
- Autorskie materiały szkoleniowe