System INTRASTAT w 2025 roku. Szkolenie z wypełniania deklaracji INTRASTAT - przepisy i praktyka

  1. Rola i zadania statystyki handlu wewnątrzunijnego. Czym jest i do czego służy INTRASTAT
  2. Przepisy unijne i krajowe regulujące system INTRASTAT
  3. Podstawowe zasady obowiązujące dokonywania deklaracji INTRASTAT
    1. nowe progi statystyczne w 2025 roku dla przywozu i wywozu towarów
    2. obowiązek sprawozdawczy
    3. rodzaje obrotów handlowych podlegających obowiązkowi sprawozdawczemu
    4. moment powstawania obowiązku zgłoszenia INTRASTAT
  4. Zgłoszenia INTRASTAT
    1. forma zgłoszeń INTRASTAT
    2. zgłoszenia zerowe
    3. program do generowania deklaracji INTRASTAT – ist@t
  5. Zasady wypełnianie poszczególnych pól zgłoszenia
  6. Korekty zgłoszeń INTRASTAT
  7. Elektroniczne dokonywanie zgłoszeń INTRASTAT
    1. rejestracja lub aktualizacja danych w SISC
    2. sposoby uwierzytelniania komunikatów INTRASTAT (rodzaje podpisów elektronicznych)
  8. Sposoby przesyłania deklaracji i rodzaje komunikatów generowanych przez system Służby Celnej
  9. Kontrola i uprawnienia KAS w zakresie statystyki INTRASTAT
    1. korekta zgłoszeń INTRASTAT
    2. kary za uchybienie obowiązkom w obszarze INTRASTAT
  10. Zakończenie, pytania i odpowiedzi

Cena i Faktura

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu

Terminy szkolenia:

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098