Administrator nieruchomości – zmiany 2026, problemy prawne Szkolenie jest przeznaczone dla spółdzielni mieszkaniowych, wspólnot mieszkaniowych, zarządców nieruchomości, TBS, ZGN

Na szkoleniu:

  1. zasady pracy administratora nieruchomości,
  2. najnowsze orzecznictwo,
  3. praktyczne wskazówki, wyjaśnienia i wytyczne,
  4. place zabaw – aktualne wymagania i obowiązki,
  5. zmiany dotyczące warunków technicznych budynków,
  6. zmiany dotyczące wind,
  7. zmiany dotyczące elektromobilności.

Program szkolenia:

  1. Zakres obowiązków administratora nieruchomości w spółdzielni mieszkaniowej.
  2. Zakres obowiązków administratora nieruchomości we wspólnocie mieszkaniowej.
  3. Administrator a zarządca nieruchomości – różnice kompetencyjne i odpowiedzialność.
  4. Przedmiot i cel działalności spółdzielni mieszkaniowej oraz wspólnoty mieszkaniowej.
  5. Zarządzanie nieruchomościami a statut i regulaminy.
  6. Rodzaje nieruchomości i ich odrębne reżimy prawne.
  7. Czynności zwykłego zarządu i przekraczające zakres zwykłego zarządu.
  8. Członkowie spółdzielni a właściciele – różnice w uprawnieniach i obowiązkach.
  9. Wynajmowanie nieruchomości a zadania administratora.
  10. Budowa i remont – zakres zadań administratora w procesach inwestycyjnych.
  11. Obowiązki spółdzielni mieszkaniowej w zakresie utrzymania i bezpieczeństwa obiektów.
  12. Obowiązki właścicieli lokali wynikające z przepisów prawa budowlanego.
  13. Obowiązki wspólnoty mieszkaniowej w zakresie zarządzania nieruchomością wspólną.
  14. Zasady zarządzania wspólnotą mieszkaniową – uprawnienia zarządu i administratora.
  15. Najważniejsze wskazówki i dobre praktyki w pracy administratora.
  16. Świadectwa charakterystyki energetycznej – nowe wymogi i odpowiedzialność administratora.
  17. Opracowanie planu remontów a prawo budowlane i warunki techniczne.
  18. Elektroniczna książka obiektu budowlanego – obowiązki i procedury w 2026 r.
  19. Kontrole okresowe stanu technicznego obiektów budowlanych po zmianach w przepisach.
  20. Ochrona przeciwpożarowa budynków – obowiązki administratora i sankcje za zaniedbania.
  21. Zagrożenia i najczęstsze błędy w zarządzaniu nieruchomościami.
  22. Place zabaw – wymogi techniczne, bezpieczeństwo, odpowiedzialność administratora.
  23. Zmiany dotyczące warunków technicznych budynków – kluczowe modyfikacje przepisów w 2026 r.
  24. Zmiany dotyczące wind – nowe normy i obowiązki serwisowe.
  25. Zmiany dotyczące elektromobilności – ładowarki, infrastruktura, obowiązki zarządców.

Cena i Faktura

Zapłata przelewem na konto następuje do 14 dni po szkoleniu.

Cena zawiera

  • Dostęp do platformy ClickMeeting w czasie realizacji szkolenia
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Imienny certyfikaty ukończenia szkolenia

Faktura

  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana do Państwa po zajęciach mailem w formacie PDF lub listownie
  • Płatności należy dokonać przelewem do 14 dni po szkoleniu.

Proces organizacji szkolenia

  • Uczestnik zgłasza się na szkolenie poprzez zgłoszenie online, telefonicznie 531 304 098 lub poprzez kartę zgłoszeniową.
  • Uczestnik otrzymuje potwierdzenie o zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie.
  • Dzień przed szkoleniem uczestnik otrzymuje na wskazany adres e-mail:
  • dostęp do webinaru w formie zaproszenia z linkiem
  • wskazówki techniczne oraz informacje o szkoleniu
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • Uczestnik przed zajęciami loguje się do platformy szkoleniowej poprzez link z zaproszenia.
  • Po szkoleniu zostaje wysyłana:
  • faktura z terminem płatności do 14 dni po szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa emailem (na życzenie pocztą tradycyjna) po zakończonych zajęciach

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat po szkoleniu.

Certyfikat uczestnictwa zawiera:

  • Ilość godzin szkolenia
  • Imię i nazwisko uczestnika
  • Datę szkolenia
  • Temat szkolenia
  • Numer certyfikatu
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat po zrealizowanym szkoleniu
avatar checked-mark

Dariusz Wociór

Ekspert z zakresu prawa spółdzielczego

Dodaj opinię Administrator nieruchomości Spółdzielnie mieszkaniowe

Dariusz Wociór radca prawny. Najlepiej oceniany w Polsce prawnik od spółdzielni mieszkaniowych. Prowadzi ogólnopolską Kancelarię Radcy Prawnego specj…
Dariusz Wociór radca prawny. Najlepiej oceniany w Polsce prawnik od spółdzielni mieszkaniowych. Prowadzi ogólnopolską Kancelarię Radcy Prawnego specjalizującą się w obsłudze prawnej spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. Od prawie 20 lat pracuje w spółdzielniach mieszkaniowych. Od 10 lat prowadzi szkolenia dla spółdzielni mieszkaniowych. Prowadzi na Facebooku grupę Prawo w spółdzielniach i wspólnotach mieszkaniowych oraz bloga na stronie wocior.pl Jest autorem w szczególności ostatnich bestsellerów książkowych: „Działalność spółdzielni mieszkaniowych” „Funkcjonowanie spółdzielni mieszkaniowych” oraz „Finanse i podatki w spółdzielni mieszkaniowej ” oraz licznych artykułów prasowych dotyczących spółdzielni mieszkaniowych.
Zobacz pełny opis Schowaj pełny opis

Powiadom o dostępnych terminach

Jeżeli interesuje Cię ten temat daj nam znać, a my wyślemy Ci przypomnienie gdy szkolenie z tej tematyki ponownie znajdzie się w naszej ofercie!

Co oferujemy?

  • Płatność do 14 dni po szkoleniu
  • Imienny certyfikat dla uczestników zawierający informację o ilości godzin szkolenia
  • Dostęp do szkolenia online
  • Profesjonalnie przygotowane szkolenie
  • Możliwość zadawania pytań wykładowcy na chatcie
  • Autorskie materiały szkoleniowe

Wioletta Konieczka

Menedżer ds. Szkoleń

Numer telefonu
531 304 098